Офіційний веб-сайт

календар

«   Червень 2021   »
Пн 7142128
Вт18152229
Ср29162330
Чт3101724 
Пт4111825 
Сб5121926 
Нд6132027 

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за 9 місяців 2013 року.

Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови районної державної адміністрації від 28.09.2011 № 527 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 07.10.2011 № 8/263, від 12.10.2011 № 540 «Про затвердження Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Приморської районної державної адміністрації Запорізької області», зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 25.10.2011 № 11/266, від 16.07.2013 №307 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації».

Питання стану роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за 5 місяців 2013 року розглянуто під час засідання колегії районної державної адміністрації 04.07.2013 року. За підсумками прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 04.07.2013 № 287 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації».

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації з початку 2013 року проведено 9 засідань комісії. На засіданнях комісії заслухано звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, управлінні фінансів райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення, відділі освіти, молоді та спорту, відділі охорони здоров’я, відділі містобудування, архітектури районної державної адміністрації. Також, голови сільських рад звітували голові райдержадміністрації про роботу зі зверненнями громадян.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. У зв’язку з кадровими змінами розпорядженням голови районної державної адміністрації від 16.07.2013 № 307затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Графік розміщено на офіційному сайті Приморського району, інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та в адмінбудинках органів місцевого самоврядування, оприлюднено в районній газеті «Приморський степ».

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. Згідно графіку, з початку 2013 року проведено 223 особистих прийомів громадян, з них 152 – у приміщенні райдержадміністрації та 71 виїзних прийомів в сільських радах району, під час яких звернувся 51 громадянин. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації.

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній» через районну газету «Приморський степ». Згідно із затвердженим графіком за 9 місяців 2013 року головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації проведено 13 прямих «гарячих» телефонних лінії, під час яких отримано 11 дзвінків.

Згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 15.01.2013 № 7 «Про хід виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в Приморській райдержадміністрації за 2012 рік» з початку 2013 року перевірено8 структурних підрозділів та 12 сільських рад. За результатами перевірок були надіслані довідки для використання у практичній роботі. За результатами перевірки надані методичні рекомендації та практична допомога органам виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Відповідно до ст.ст. 6,25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18.10. 2001 №992 /2001 «Про Національну програму правової освіти населення», постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1787 «Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів від 29.05.1995 року №366 «Про програму правової освіти населення України», з метою організації та доведення правової політики держави до населення Приморського району прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 24.10.2000 № 247 «Про діяльність районної МКМР з правової освіти населення» та від 14.03.2008 № 297 «Про затвердження складу та Положення районної координаційно – методичної ради з правової освіти населення». Прийнято рішення Приморської районної ради від 11.12.2008 № 9 «Про Програму правової освіти населення Приморського району на 2009 -2014 роки».

Проводиться робота Приморською районною міжвідомчою координаційно – методичною радою з питань правової освіти населення. З початку 2013 року проведено 3 засідання, під час якого було розглянуто 13 питань: Про підсумки участі учнів району у обласних конкурсах «Є права у кожного із нас» та «Значення права у моєму житті»; аналіз виконання програми правової освіти населення Приморського району 2009-2014 років у 2012 році; про затвердження плану роботи Приморської районної міжвідомчої координаційно – методичної ради на 2013 рік; щодо підсумків роботи Приморської МКМР у 2012 році з виконання «Національної програми правової освіти населення»; про підсумки перевірки стану правової освіти у Ногайському коледжу Таврійського державного агротехнологічного університету; нагородження переможців конкурсу «Є права у кожного із нас» «Значення права у моєму житті»; питання проведення тижня правових знань у квітні 2013 року; про позитивний досвід у правовому вихованні дітей у ДНЗ я/с «Вербиченька»; нагородження переможця Всеукраїнського конкурсу шкільних малюнків «Мої права»; про участь у проведенні Всеукраїнського тижня права; про розповсюдження позитивного досвіду Борисівської ЗОШ Приморської районної ради; про затвердження рекомендацій щодо роботи бібліотек з правової освіти населення; питання проведення тижня правових знань у жовтні 2013 року.

В районному управлінні юстиції вже декілька років працює громадська приймальня, де населення району одержує безкоштовну юридичну допомогу. З початку 2013 року прийнято 176 громадян.

За 9 місяців 2013 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 260 звернень, що на 32 звернення менше, ніж за 9 місяців 2012 року (292 звернення). Серед усіх звернень – 163 на особистому прийомі, 97 -письмових звернень (за 9 місяців 2012 року на особистому прийомі – 210 звернень, письмових звернень -82). Звернень, які були позитивно вирішені - 64, по іншим зверненням, а саме 196, заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення.

Аналіз звернень громадян свідчить про результативність вжитих заходів у районі, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян. Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання соціального захисту населення (надання субсидій, державної соціальної допомоги, забезпечення скрапленим газом), аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок та оформлення документації на земельні ділянки у зв’язку з прийняттям Закону України від 17.10.2012 № 1051 «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру»). Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даного питання.

Серед усіх звернень: 14колективних звернень, (за аналогічний період 2012 року – 16 колективних звернення), повторних звернень, як і за 9 місяців 2012року, не було.

Було порушено 274 питання, які стосувалися: аграрної політики і земельних відносин - 60 (за 9 місяців 2012 року -86); соціального захисту населення - 55 (за 9 місяців 2012 року –50); комунального та дорожнього господарства – 33 (за 9 місяців 2012 року - 31), житлової політики – 25 (за 9 місяців 2012 року - 15) та ін.

З початку 2013 року від Адміністрації Президента України та інших вищих органів влади повернуто на розгляд у райдержадміністрацію 4 звернення громадян. В порівнянні з аналогічним періодом 2012 року їх кількість зменшилась (за 9 місяців 2012 року – 13). Звернення надійшли від Адміністрації Президента України -1, Кабінету Міністрів України – 2, генеральної прокуратури України - 1. Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898«Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2013 року до районної державної адміністрації надійшло 13 таких звернень проти 24 за аналогічний період 2012 року. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалося: вирішенню житлових питань, виділенню земельної ділянки, забезпеченню аптек медичними препаратами, ремонту доріг, аграрної сфери, завершенню газифікації населеного пункту. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

Районна державна адміністрація постійно вживає заходи спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міст та районів діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Задля поліпшення спілкування громадян з органами місцевої виконавчої влади та забезпечення оперативного реагування на неякісне виконання своїх

функцій представниками органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування у фойє першого поверху райдержадміністрації розміщена спеціальна скринька для скарг та пропозицій щодо діяльності органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування. На даний час скарг на діяльність органів місцевої влади не надходило.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації під час особистого прийому громадян у приміщенні райдержадміністрації та під час виїзних прийомів громадян на території району надаються безкоштовні юридичні консультації.

Забезпечено всебічне висвітлення у засобах масової інформації району проблем боротьби зі злочинністю та корупцією, діяльності правоохоронних органів. Висвітлюється питання соціального захисту населення.

Приморською районною державною адміністрацією створюються відповідні умови для належного розгляду і організації вирішення проблем, з якими звертається населення району, аналізуються причини звернень, щоквартально надається інформація голові райдержадміністрації про результати розгляду звернень на особистому прийомі громадян, письмових звернень, звернень під час проведення прямих «гарячих» ліній. Більшість звернень здійснюється з виїздом на місця, ретельно вивчаються.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходяться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

 

 

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

Звернення

Голова райдержадміністрації
Заступника голови райдержадміністрації

Долговської Ганни Павлівни

оголошення

посилання

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International