Офіційний веб-сайт

календар

«   Червень 2021   »
Пн 7142128
Вт18152229
Ср29162330
Чт3101724 
Пт4111825 
Сб5121926 
Нд6132027 

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за І півріччя 2014 року

Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за 5 місяців 2014 року розглянуто під час засідання колегії районної державної адміністрації 27.06.2014 року, за результатами прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 03.07.2014 № 290 «Про хід виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в Приморській райдержадміністрації»

Звітування керівників структурних підрозділів та голів міської та сільських рад проводиться відповідно графіку звітування управлінь, відділів, структурних підрозділів з питань організації роботи зі зверненнями громадян. Протягом I півріччя 2014 року начальники управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, управління фінансів райдержадміністрації, управління соціального захисту населення, відділу освіти, відділу культури районної державної адміністрації звітували голові районної державної адміністрації з даного питання.

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації з початку 2014 року проведено 6 засідань комісії.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 25.06.2014 № 277затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Графік розміщено на офіційному сайті Приморської районної державної адміністрації, інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та в адмінбудинках органів місцевого самоврядування. З початку 2014 року проведено 130 особистих прийомів громадян. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через районну газету «Приморський степ» та офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. З початку 2014 року головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації проведено 7 прямих «гарячих» телефонних лінії, під час яких отримано 4 дзвінка.

Згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 09.01.2014 року № 1 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації у 2013 році», з початку 2014 року перевірено 5 структурних підрозділів та 7 сільських рад. За результатами перевірки надані методичні рекомендації та практична допомога органам виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Відповідно до ст.ст. 6,25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18.10. 2001 №992 /2001 «Про Національну програму правової освіти населення», постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1787 «Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів від 29.05.1995 року №366 «Про програму правової освіти населення України», з метою організації та доведення правової політики держави до населення Приморського району прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 24.10.2000 № 247 «Про діяльність районної МКМР з правової освіти населення» та від 14.03.2008 № 297 «Про затвердження складу та Положення районної координаційно – методичної ради з правової освіти населення». Прийнято рішення Приморської районної ради від 11.12.2008 № 9 «Про Програму правової освіти населення Приморського району на 2009 -2014 роки».

Проводиться робота Приморською районною міжвідомчою координаційно – методичною радою з питань правової освіти населення. З початку 2014 року проведено 2 засідання.

В районному управлінні юстиції вже декілька років працює громадська приймальня, де населення району одержує безкоштовну юридичну допомогу. Протягом 2014 року прийнято 159 громадян

За I півріччя 2014 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 114 звернень, що на 56 звернень менше, ніж за I півріччя 2013 року (170 звернень). Серед усіх звернень - 86 на особистому прийомі, 28 письмових звернень (за I півріччя 2013 року на особистому прийомі – 117 звернень; письмових звернень 53). Було порушено 118 питань (за I півріччя 2013 року -187), які стосувалися: соціального захисту населення - 32 (за I півріччя 2013 року –36), житлової політики – 18 (за I півріччя 2013 року – 15), аграрної політики і земельних відносин - 16 (за I півріччя 2013 року -45), комунального та дорожнього господарства – 4 (за I півріччя 2013 року 16) та інш.

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898«Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2014 року до районної державної адміністрації надійшло 10 таких звернень, як і у І півріччі 2013 року. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалась: вирішенню комунальних питань – 5, житлових питань – 2; агропромислового розвитку - 1 звернення, розчищення дороги – 1 звернення, роботи органів місцевого самоврядування – 1 звернення. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2014 року від вищих органів влади звернення громадян на розгляд в райдержадміністрацію не надходили (за I півріччя 2013року - 4 звернення громадян, що становило 2 % від загальної кількості звернень). Від обласної державної адміністрації направлено на розгляд 5 звернень.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.

За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Згідно з вимогами п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, населення району постійно інформується про стан роботи із зверненнями громадян. В районній газеті „Приморський степ” (від 15.03.2014 №11) було надруковано аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2013 рік, за I квартал 2014 року( від 14.06.2014№ 23). Крім цього, у розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту районної державної адміністрації розміщено звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації.

Районна державна адміністрація постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міст та районів, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходяться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

Загальний відділ апарату
районної державної адміністрації

Звернення

Голова райдержадміністрації
Заступника голови райдержадміністрації

Долговської Ганни Павлівни

оголошення

посилання

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International