Офіційний веб-сайт

календар

«   Червень 2021   »
Пн 7142128
Вт18152229
Ср29162330
Чт3101724 
Пт4111825 
Сб5121926 
Нд6132027 

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за І квартал 2014 року.

Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови районної державної адміністрації від 27.02.2008 №236 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації та затвердження її складу», від 25.04.2008 року № 474 «Про затвердження Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації», від 28.09.2011 № 527 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області» (зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 07.10.2011 № 8/263), від 12.10.2011 № 540 «Про затвердження Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Приморської районної державної адміністрації Запорізької області» (зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 25.10.2011 № 11/266), від 16.07.2013 №307 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації».

З початку 2014 року видано розпорядження голови районної державної адміністрації з питань звернень громадян від 27.02.2014 № 103 «Про запровадження Єдиного дня прийому громадян».

Звітування керівників структурних підрозділів та голів міської та сільських рад проводиться відповідно графіку звітування управлінь, відділів, структурних підрозділів з питань організації роботи зі зверненнями громадян. Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації з початку 2014 року проведено 3 засідання комісії.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. З початку 2014 року проведено 76 особистих прийомів громадян. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через районну газету «Приморський степ» та офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Згідно із затвердженим графіком за I квартал 2014 року керівництвом райдержадміністрації проведено 5 прямих «гарячих» телефонних лінії, під час яких отримано 2 дзвінка.

Згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 09.01.2014 року № 1 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації у 2013 році», з початку 2014 року перевірено 3 структурних підрозділи та 2 сільські ради. За результатами перевірок були надіслані довідки для використання у практичній роботі. За результатами перевірки надані методичні рекомендації та практична допомога органам виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Відповідно до ст.ст. 6,25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18.10. 2001 №992 /2001 «Про Національну програму правової освіти населення», постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1787 «Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів від 29.05.1995 року №366 «Про програму правової освіти населення України», з метою організації та доведення правової політики держави до населення Приморського району прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 24.10.2000 № 247 «Про діяльність районної МКМР з правової освіти населення» та від 14.03.2008 № 297 «Про затвердження складу та Положення районної координаційно – методичної ради з правової освіти населення». Прийнято рішення Приморської районної ради від 11.12.2008 № 9 «Про Програму правової освіти населення Приморського району на 2009 -2014 роки».

В районному управлінні юстиції вже декілька років працює громадська приймальня, де населення району одержує безкоштовну юридичну допомогу. З початку 2014 року прийнято 99 громадян.

За I квартал 2014 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 62 звернення, що на 32 звернення менше, ніж за I квартал 2013 року (94 звернень). Серед усіх звернень – 46 на особистому прийомі, 16 письмових звернень (за I квартал 2013 року на особистому прийомі – 66 звернень; письмових звернень – 28). Звернень, які були позитивно вирішені - 22, по іншим зверненням, а саме 40, заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення.

Серед усіх звернень: 7 колективних звернень (за аналогічний період 2013 року – 4 колективних звернення), повторних звернень, як і у I кварталі 2013року, не було.

Було порушено 62 питання, які стосувалися: соціального захисту населення - 19, (за I квартал 2013 року –21); комунального господарства – 8 , (за I квартал 2013 року - 11), аграрного сектору – 6, (за I квартал 2013 року -29);, житлової політики – 2 (за I квартал 2013 року -7), та інш.

Реєстрація всіх звернень які надходять до райдержадміністрації проводиться на реєстраційно – контрольних картках програми «ОРТІМА».

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898«Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2014 року до районної державної адміністрації надійшло 9 таких звернень проти 4 за аналогічний період 2013 року. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалась: вирішенню комунальних питань – 4, житлових питань – 2; агропромислового розвитку - 1, розчищення дороги – 1, роботи органів місцевого самоврядування – 1. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2014 року від вищих органів влади звернення громадян на розгляд в райдержадміністрацію не надходили (за I квартал 2013року - 3 звернення громадян).

За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Згідно з вимогами п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, населення району постійно інформується про стан роботи із зверненнями громадян. В районній газеті „Приморський степ” (від 15.03.2014 №11) було надруковано аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2013 рік. Крім цього, у розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту районної державної адміністрації розміщено звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації.

Районна державна адміністрація постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міст та районів, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Районною державною адміністрацією ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходяться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

Загальний відділ
апарату райдержадміністрації

Звернення

Голова райдержадміністрації
Заступника голови райдержадміністрації

Долговської Ганни Павлівни

оголошення

посилання

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International