Офіційний веб-сайт

календар

«   Червень 2021   »
Пн 7142128
Вт18152229
Ср29162330
Чт3101724 
Пт4111825 
Сб5121926 
Нд6132027 

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Робота зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за 2017 рік

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації з початку 2017 року проведено 12 засідань комісії, на яких заслухано звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2016 рік, за І квартал 2017 року, за І півріччя 2017 року, за 9 місяців 2017 року, в управлінні фінансів райдержадміністрації, відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації, у архівному відділі райдержадміністрації, у відділі освіти райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 10.09.2015 № 285 затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Графік розміщено на офіційному сайті Приморської радержадміністрації, інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та в адмінбудинках органів місцевого самоврядування, оприлюднено в районній газеті «Приморський степ» (№ 41 від 10.10.2015).

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. За 2017 рік проведено 280 особистих прийомів громадян, з них 179 – у приміщенні райдержадміністрації, та 101 виїзних прийомів в сільських радах району. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було.
Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через районну газету «Приморський степ» та офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Згідно із затвердженим графіком за 2017 рік головою, першим заступником голови, заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації проведено 16 прямих «гарячих» телефонних лінії, під час яких отримано 9 дзвінків.

З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міст та районів, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 10.01.2017 № 3 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській районній державній адміністрації», з початку 2017 року перевірено 8 структурних підрозділів та 14 сільських рад: управління фінансів райдержадміністрації, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, архівний відділ райдержадміністрації, відділ освіти райдержадміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділ з питань економічного розвитку райдержадміністрації, служба у справах дітей райдержадміністрації, Партизанська, Інзівська, Борисівська, Банівська, Коларівська, Єлизаветівська, Єлисеївська, Вячеславська, Орлівська, Гюнівська, Юр’ївська, Мануйлівська, Зеленівська, Новоолексіївська сільські ради. За результатами перевірок були надіслані довідки для використання у практичній роботі, надані методичні рекомендації та практична допомога органам виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян.

Протягом 2017 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 244 звернення ( в т.ч. 3 звернення – телефоном), що на 10 звернень менше, ніж за 2016 рік (254 звернення). Серед усіх звернень - 216 на особистому прийомі; 25 письмових звернень, 3 звернення телефоном (за 2016 рік на особистому прийомі – 182 на особистому прийомі, 68 письмових звернень, 4 звернення телефоном). Звернень, які були позитивно вирішені - 130 по іншим зверненням, а саме 114 заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення.

Аналіз звернень громадян свідчить про результативність вжитих заходів у районі, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян. Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання соціального захисту населення, земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки), житлової політики. Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даного питання.

Серед усіх звернень: 12 колективних звернень (за аналогічний період 2016 року – 28 колективних звернень), повторних звернень, як і в 2016 році, не було.

Було порушено 263 питання, які стосувалися: соціального захисту населення – 63 (за 2016 рік –36); аграрної політики і земельних відносин – 30 (за 2016 рік - 39), житлової політики – 27, (за 2016 рік -33); та інші.

Реєстрація всіх звернень які надходять до райдержадміністрації проводиться на реєстраційно – контрольних картках програми «ОРТІМА».

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, протягом 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 121 таке звернення проти 245 за 2016 рік. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалась: соціального захисту населення - 74 звернення, комунального господарства – 12 звернень та інш. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2017 року від вищих органів влади повернуто на розгляд в райдержадміністрацію 6 звернень громадян. В порівнянні з 2016 роком їх кількість зменшилась (за 2016 рік від вищих органів влади повернуто на розгляд 7 зверненнь). Звернення надійшли: від Адміністрації Президента України – 3 звернення, Кабінету Міністрів України – 2 звернення, Генеральної Прокуратури України – 1 звернення. Від обласної державної адміністрації направлено на розгляд 11 звернень (за 2016 рік від обласної державної адміністрації надійшло на розгляд 10 звернень). Від Запорізького обласного контактного центру надійшло на розгляд 23 звернення. Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації, або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Згідно з вимогами п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, населення району постійно інформується про стан роботи із зверненнями громадян. В районній газеті «Приморський степ» від 06.05.2017 №5 було надруковано аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2017 року, від 12.08.2017 № 32 за І півріччя 2017 року, від 11.11.2017 № 45 за 9 місяців 2017 року. У розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту Приморської районної державної адміністрації розміщено звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації під час особистого прийому громадян у приміщенні райдержадміністрації та під час виїзних прийомів громадян на території району надаються безкоштовні юридичні консультації.

Районною державною адміністрацією ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходяться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

Звернення

Голова райдержадміністрації
Заступника голови райдержадміністрації

Долговської Ганни Павлівни

оголошення

посилання

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International