Офіційний веб-сайт

календар

«   Червень 2021   »
Пн 7142128
Вт18152229
Ср29162330
Чт3101724 
Пт4111825 
Сб5121926 
Нд6132027 

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за 2013 рік

Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови районної державної адміністрації від 27.02.2008 №236 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації та затвердження її складу», від 25.04.2008 року № 474 «Про затвердження Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації», від 28.09.2011 № 527 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 07.10.2011 № 8/263, від 12.10.2011 № 540 «Про затвердження Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Приморської районної державної адміністрації Запорізької області», зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 25.10.2011 № 11/266, від 16.07.2013 №307 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації».

Питання щодо роботи зі зверненнями громадян у 2013 році двічі розглядалися на засіданнях колегії. Питання стану роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за 5 місяців 2013 року розглянуто під час засідання колегії районної державної адміністрації 04.07.2013 року, за підсумками прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 04.07.2013 № 287 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації». 30.12.2013 року під час засідання колегії районної державної адміністрації розглянуто питання роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації у 2013 році.

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації з початку 2013 року проведено 12 засідань комісії. На засіданнях комісії заслухано звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, управлінні фінансів райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення, відділі освіти, молоді та спорту, відділі культури, відділі охорони здоров’я, відділі містобудування та архітектури районної державної адміністрації, відділі з питань цивільного захисту населення, архівному відділі, службі у справах дітей райдержадміністрації, звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2012 рік, за I квартал 2013 року, за I півріччя 2013 року, за 9 місяців 2013 року в райдержадміністрації. Також голови сільських рад звітували голові райдержадміністрації про роботу зі зверненнями громадян.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. У зв’язку з кадровими змінами розпорядженням голови районної державної адміністрації від 16.07.2013 № 307затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. Згідно графіків, протягом 2013 року проведено 308 особистих прийомів громадян, з них 212 – у приміщенні райдержадміністрації, та 96 виїзних прийомів в сільських радах району, під час яких звернулось 56 громадян. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації.

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через районну газету «Приморський степ» та офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Згідно із затвердженим графіком протягом 2013 року головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації проведено 16 прямих «гарячих» телефонних ліній, під час яких отримано 12 дзвінків.

Відповідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 15.01.2013 № 7 «Про хід виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в Приморській райдержадміністрації за 2012 рік» протягом 2013 року перевірено 11 структурних підрозділів, Приморська міська рада, 15 сільських рад. За результатами перевірок були надіслані довідки для використання у практичній роботі та надані методичні рекомендації та практична допомога органам виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Відповідно до ст.ст. 6,25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18.10. 2001 №992 /2001 «Про Національну програму правової освіти населення», постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1787 «Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів від 29.05.1995 року №366 «Про програму правової освіти населення України», з метою організації та доведення правової політики держави до населення Приморського району прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 24.10.2000 № 247 «Про діяльність районної МКМР з правової освіти населення» та від 14.03.2008 № 297 «Про затвердження складу та Положення районної координаційно – методичної ради з правової освіти населення». Прийнято рішення Приморської районної ради від 11.12.2008 № 9 «Про Програму правової освіти населення Приморського району на 2009 -2014 роки».

Приморською районною міжвідомчою координаційно – методичною радою з питань правової освіти населення проводиться відповідна робота. Протягом 2013 року проведено 4 засідання, під час якого було розглянуто 17 питань. Питання, які виносились на засідання:

1. Про підсумки участі учнів району у обласних конкурсах «Є права у кожного із нас» та «Значення права у моєму житті».

2. Аналіз виконання програми правової освіти населення Приморського району на 2009-2014 роки у 2012 році.

3. Про затвердження плану роботи Приморської районної міжвідомчої координаційно – методичної ради на 2013 рік.

4. Щодо підсумків роботи Приморської МКМР у 2012 році з виконання «Національної програми правової освіти населення».

5. Про підсумки перевірки стану правової освіти у Ногайському коледжу Таврійського державного агротехнологічного університету.

6. Нагородження переможців конкурсу «Є права у кожного із нас», «Значення права у моєму житті».

7. Питання проведення тижня правових знань у квітні 2013 року.

8. Про позитивний досвід у правовому вихованні дітей у ДНЗ я/с «Вербиченька».

9. Нагородження переможця Всеукраїнського конкурсу шкільних малюнків «Мої права».

10. Про участь у проведенні Всеукраїнського тижня права.

11. Про розповсюдження позитивного досвіду Борисівської ЗОШ Приморської районної ради.

12. Про затвердження рекомендацій щодо роботи бібліотек з правової освіти населення.

13. Питання проведення тижня правових знань у жовтні 2013 року.

14. Про роботу громадських приймалень району з надання безкоштовних правових послуг слабозахищеним верствам населення.

15. Про роботу з профілактики злочинності серед осіб, які звільнились з місць позбавлення волі.

16. Про участь учнів у обласних конкурсах на правову тематику.

17. Про затвердження плану роботи МКМР на 2014 рік.

В районному управлінні юстиції вже декілька років працює громадська приймальня, де населення району одержує безкоштовну юридичну допомогу. Протягом 2013 року прийнято 309 громадян.

На протязі 2013 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 316 звернень, що на 53 звернення менше, ніж за 2012 рік (369 звернень). Серед усіх звернень - 189 на особистому прийомі, 127 письмових звернень (за 2012 рік: 249-на особистому прийомі, 120- письмових звернень). Звернень, які були позитивно вирішені - 78, по іншим зверненням, а саме 238 заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення. Серед усіх звернень: 16 колективних звернень (за 2012 рік – 21 колективне звернення). Було порушено 333 питання (за 2012 рік -379), які стосувалися: аграрної політики і земельних відносин - 73 (за 2012 рік -113); соціального захисту населення - 74(за 2012 рік –56); комунального господарства – 37 (за 2012 рік 42), житлової політики – 33 (за 2012 рік - 24) та інші.

Аналіз звернень громадян свідчить про результативність вжитих заходів у районі, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян. Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання соціального захисту населення (надання субсидій, державної соціальної допомоги, забезпечення скрапленим газом), аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок та оформлення документації на земельні ділянки, у зв’язку з прийняттям Закону України від 17.10.2012 № 1051 «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру»). Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даного питання.

Протягом 2013 року від Адміністрації Президента України та інших вищих органів влади повернуто на розгляд в райдержадміністрацію 6 звернень громадян. В порівнянні з 2012 роком їх кількість зменшилась (за 2012 рік – 14). Звернення надійшли від Адміністрації Президента України -2, Кабінету Міністрів України – 3, Генеральної прокуратури України - 1. Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.

Керівництвом райдержадміністрації, управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації, місцевими органами виконавчої влади вживаються заходи для надання практичної допомоги громадянам, які її потребують. Із коштів Фонду соціальної підтримки громадян, які потребують невідкладної допомоги, за клопотанням депутата обласної ради Онишко О.В., надано матеріальну допомогу 16 мешканцям Приморського району. Організовано лікування у Запорізькій обласній лікарні мешканцю м. Приморськ, який має статус особи із числа сиріт, надано допомогу у проходженні оздоровлення в санаторії медичної реабілітації «Глорія» Запорізької обласної ради..

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені терміни надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898«Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, протягом 2013 року до районної державної адміністрації надійшло 22 таких звернення проти 32 за 2012 рік. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалась вирішенню житлових питань, затримки з виплатою заробітної плати працівникам Приморської ЦРЛ, організації роботи управління соціального захисту населення райдержадміністрації, виділенню земельної ділянки, забезпеченню аптек медичними препаратами, ремонту доріг, аграрної сфери, завершенню газифікації населеного пункту. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Згідно з вимогами п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, населення району постійно інформується про стан роботи із зверненнями громадян. В районній газеті „Приморський степ” було надруковано аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2012 рік, за I квартал 2013 року, за I півріччя 2013 року, за 9 місяців 2013 року. Крім цього, з жовтня 2013 року , з початку функціонування веб – сайту районної державної адміністрації, у розділі «Звернення громадян» розміщено звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації.

Районна державна адміністрація постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міст та районів, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Районною державною адміністрацією ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Крім цього, на виконання пункту 8 статті 2 Указу Президента України від 5 травня 2011 року №547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» забезпечено оприлюднення в офіційних друкованих виданнях, на інформаційних стендах, в інший прийнятний для громадян спосіб інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Забезпечено оприлюднення форм запитів на інформацію в приміщенні районної держаної адміністрації шляхом встановлення стенду «Забезпечення доступу до публічної інформації», на якому розміщена відповідна інформація. З початку року районною державною адміністрацією опрацьовано 256 інформаційних запитів. За формою подання надійшло 247 письмових запитів, 7 запитів - електронною поштою, 1 – факсом, 1 - телефоном. Запити надійшли від фізичних осіб – 239, від юридичних осіб – 13, від об’єднань громадян – 4. Задоволено 249 запитів, 6 запитів надіслано належним розпорядникам інформації, у зв’язку з тим, що запитувана інформація належить до інформації з обмеженим доступом, відмовлено у розгляді - 1 запит. Реєстрація інформаційних запитів ведеться в електронній системі «OPTIMA-Workflow» в окремій підсистемі «Запити публічної інформації».

Задля поліпшення спілкування громадян з органами місцевої виконавчої влади та забезпечення оперативного реагування на неякісне виконання своїх

функцій представниками органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування, у фойє першого поверху райдержадміністрації розміщена спеціальна скринька для скарг та пропозицій щодо діяльності органів місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації під час особистого прийому громадян у приміщенні райдержадміністрації та під час виїзних прийомів громадян на території району надаються безкоштовні юридичні консультації.



Загальний відділ апарату 
районної державної адміністрації

Звернення

Голова райдержадміністрації
Заступника голови райдержадміністрації

Долговської Ганни Павлівни

оголошення

посилання

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International