Офіційний веб-сайт

календар

«   Квітень 2019   »
Пн18152229
Вт29162330
Ср3101724 
Чт4111825 
Пт5121926 
Сб6132027 
Нд7142128 

пошук

офіційні сайти району

Новини

Подорож до музею.

Професіографічна екскурсія, як одна з форм профорієнтаційної роботи, що дає можливість школярам безпосередньо познайомитися з професіями, отримати багато інформації з першоджерел та поспілкуватися з фахівцями своєї справи.

Так, фахівцями Приморської районної філії Запорізького ОЦЗ для учнів 8 класу КЗ"ЗОШ №2 І-ІІІ ст. м.Приморська" проведено професіографічну екскурсію в КЗ "Приморському районному краєзнавчому музею".

Метою і завданням екскурсії є формування професійних інтересів молодих людей, надання інформації про професії, які користуються попитом на ринку праці, шляхом безпосереднього спілкування з кваліфікованими фахівцями, формування уявлення про реалії трудового життя та побудови професійного плану.

Музейна діяльність передбачає широкі контакти з громадськістю та залученням до музейного поля якомога більше відвідувачів. Переглядаючи різні експозиції діти ознайомилися з умовами, змістом, специфікою науково-дослідницької діяльності, процесом відбору музейних предметів, їх вивчення, охорони, експонування та працею робітників музею. Учні проаналізували професійні вимоги до робітників музею і отримали цікаву та корисну інформацію про навчальні заклади, в яких можна здобути ці професії.

Крок за кроком, досліджуючи разом з екскурсоводом експозиції та виставки, школярі гортали сторінки історії міста та здобували знання про історичне минуле і сьогодення нашого району.

Позитивним результатом було те, що школярі зрозуміли: наскільки різними бувають професії, а той, хто обирає професію за покликанням, буде в житті успішним. 

Звернення

Голова райдержадміністрації
Голови райдержадміністрації

Бєлічева Сергія Анатолійовича

Голова райдержадміністрації
Першого заступника голови райдержадміністрації

Смирнова Олексія Валентиновича

Культурні заходи

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International