Офіційний веб-сайт

календар

«   Листопад 2020   »
Пн 29162330
Вт 3101724 
Ср 4111825 
Чт 5121926 
Пт 6132027 
Сб 7142128 
Нд18152229 

пошук

офіційні сайти району

Новини

Впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства - Казначейство»

Державна казначейська служба України повідомляє про впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства - Казначейство». Система дистанційного обслуговування через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства - Казначейство» введена в експлуатацію наказом Державної казначейської служби України від 26.12.2013 № 212, має позитивний експертний висновок на комплексну систему захисту інформації та атестат відповідності Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України. Пілотна експлуатація системи проведена у відповідності до наказу Державної казначейської служби України від 12.09.2014 № 250 на базі Державної фіскальної служби України. З лютого 2015 року Державна казначейська служба України розпочала широкомасштабну промислову експлуатацію системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства - Казначейство» із застосуванням електронного цифрового підпису.

Метою впровадження системи дистанційного обслуговування є спрощення та оптимізація взаємодії розпорядників та одержувачів бюджетних коштів з органами Державної казначейської служби України, впровадження електронного формату обслуговування клієнтів з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних Інтернет технологій.

Органами Державної казначейської служби України проводиться робота щодо процесу підключення до системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства - Казначейство». Станом на 29.01.2016 року укладено із клієнтами 7681 договорів на дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство». З них 1978 клієнтів, які фінансуються з державного бюджету, 5597 клієнтів з місцевого бюджету та 106 фондів (інших клієнтів або одержувачів бюджетних коштів відповідно). 24 області підключено і працює у системі: 1404 клієнти отримують виписки та 425 клієнтів здійснюють платежі.

Розпорядники та одержувачі бюджетних коштів, органи Державної казначейської служби України в процесі взаємодії через систему дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства - Казначейство» керуються наступними нормативними документами:
1) Закон України від 22.05.2003 № 851 «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами;
2) Закон України від 22.05.2003 № 852 «Про електронний цифровий підпис» зі змінами;
3) Постанова Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 № 1452 «Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності» зі змінами;
4) Постанова Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 № 1453 «Про затвердження Типового порядку здійснення електронного документообігу в органах виконавчої влади» зі змінами.

Переваги для клієнтів Державної казначейської служби України у витратах на систему дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» порівняно з іншими on-line системами полягають у наступному:
- Державна казначейська служба України надає послуги по генерації ключів електронного цифрового підпису безкоштовно;
- використання клієнтами системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» не потребує абонентської плати, тобто безкоштовно;
- первинне підключення клієнтів до системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовне;
- підтримка клієнтів щодо використання системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовна;
- витрати клієнтів полягають лише у разовому придбанні носіїв ключової інформації, на яких буде зберігатись ключова інформація, необхідна для роботи у системі дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство».
З 2016 року вводяться в дію розширені функціональні можливості програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства - Казначейство» в частині:
- отримання та передачі документів щодо планових показників;
- передачі розподілів відкритих асигнувань (розподіли відкритих асигнувань та розпорядження на виділення асигнувань місцевого бюджету);
- завантаження інформації щодо бюджетних зобов’язань, бюджетних фінансових зобов’язань та підтвердних документів до них;
- передача платіжних доручень на перерахування коштів з рахунків;
- отримання виписки з рахунків.

Система дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» - це новітній сучасний додатковий сервіс обслуговування, який Державна казначейська служба України готова надати усім своїм клієнтам у добровільному порядку за власним бажанням клієнта. Усі необхідні матеріали щодо забезпечення впровадження програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство» розташовані на офіційному веб-сайті Державної казначейської служби України за адресою www.treasury.gov.ua у розділі «електронні сервіси».

У разі виявлення бажання підключитися до системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» за методичними матеріалами та роз’ясненнями можна звертатися до спеціалістів управління Державної казначейської служби України у Приморському районі Запорізької області. Контактні дані для отримання консультацій:
Управління Державної казначейської служби України у Приморському районі Запорізької області, 72100, Україна, Запорізька обл., м. Приморськ, вул. Пролетарська, 105.
тел. (06137) 7-26-61, (06137) 7-31-05, (06137) 7-45-57.

Додатково для отримання консультаційних послуг щодо підключення та експлуатації системи дистанційного обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» клієнти Державної казначейської служби України можуть звернутися до Відділу супроводження дистанційної форми обслуговування клієнтів Державної казначейської служби України. Контактні дані для отримання консультацій:

Державна казначейська служба України, 01601, Україна, м. Київ, вул. Бастіонна, 6,
тел. (044) 281-49-58, (044) 285-56-26,
електронна адреса: e-client@treasury.gov.ua,
Skype: e-client_treasury
ICQ: 60195873

 

Звернення

Голова райдержадміністрації
Голови райдержадміністрації

Васильчишиної Вікторії Михайлівни

посилання

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International