Офіційний веб-сайт

календар

«   Жовтень 2017   »
Пн 29162330
Вт 310172431
Ср 4111825 
Чт 5121926 
Пт 6132027 
Сб 7142128 
Нд18152229 

пошук

офіційні сайти району

Інформаційно-роз`яснювальна робота

Робота Приморського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області спрямована на забезпечення своєчасної виплати пенсій та грошової допомоги, підвищення якості обслуговування громадян, вдосконалення взаємодії з органами державної влади з питань наповнення бюджету. Управління обслуговує 19,9 тис. пенсіонерів.

Одним з пріоритетних напрямків роботи об’єднаного управління є наповнення дохідної частини бюджету з метою забезпечення своєчасної виплати пенсій. Виконання доведених планових показників власних коштів, адміністрування яких здійснюється органами Фонду.

Своєчасність, повнота виплати пенсій і можливість підвищення її розміру в значній мірі залежить від надходження і раціонального використання коштів Пенсійного фонду. Виплата пенсій через розрахункові рахунки в банках є одним із шляхів економного використання коштів.

Забезпечення своєчасного фінансування, виплат пенсій та грошової допомоги вимагає стабільного наповнення бюджету. Але сьогодні, незважаючи на те, що управлінням Пенсійного фонду вжито усіх можливих заходів впливу щодо суб'єктів господарювання, що не вдається досягти повної ліквідації заборгованості.

Об’єднаним управлінням здійснюється комплекс заходів щодо зменшення обсягу боргів по платежах до Пенсійного фонду України. Відповідно до наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Державної податкової адміністрації України та Пенсійного фонду України від 14.09.2009р № 342/500/110 управлінням проводиться постійна робота щодо детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення. Щомісяця на підставі переліку платників, які нараховують заробітну плату на рівні або менше мінімального розміру, проводиться аналіз, за результатами якого до Приморської райдержадміністрації, управління соціального захисту населення, Приморського відділення Бердянської ОДПІ ДФС України в Запорізькій області, Приморської об'єднаної територіальної громади і координаційної ради профспілок Приморського району направлено матеріали із зазначенням страхувальників, які допускають найбільші порушення в оплаті праці.

Основним напрямком роботи об’єднаного управління є прийом і обслуговування громадян, яке здійснюється за принципом «єдиного вікна». Головною метою є забезпечення конституційного права громадян на звернення та спрощення процедури отримання послуг в управлінні, скорочення терміну їх надання, комфортності при отриманні послуг, підвищення їх якості.

Переваги такої роботи очевидні: зникли черги, забезпечений вільний доступ громадян до об'єктивної та своєчасної інформації, необхідну послугу можна отримати швидко, якісно, зручно, в комфортній обстановці, не бігаючи по поверхах і кабінетах.

Основними причинами звернень є питання про призначення і перерахунку пенсій, роз'яснення чинного законодавства. Найпоширенішим питанням залишається збільшення розміру призначеної пенсії.

Майже 50% всіх звернень надходить від внутрішньо переміщених осіб Донецької області. Основні питання - переведення пенсійних виплат з інших районів, надання заяви для поновлення виплати пенсії та оформлення електронного пенсійного посвідчення.

У зв'язку з набранням чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 08.06.2016 р №365 питання про призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам розглядається комісією, створеною Розпорядженням Глави Приморської районної державної адміністрації від 08.07.2016 №268. З червня 2016р. управлінням від внутрішньо переміщених осіб приймаються заяви на виготовлення електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), яке одночасно є платіжною карткою.

З метою економії часу громадян, які звертаються на особистий прийом до Пенсійного фонду, щодня працює «гаряча» телефонна лінія для надання відповідей з питань пенсійного забезпечення.

З червня 2016 р. реєстрацію первинного призначення пенсій проводиться за допомогою програмного комплексу ІКІС ПФУ "Звернення", до заяви обов'язково завантажуються відскановані документи. Якщо пакет документів стандартний, а програмне забезпечення працює безперебійно, в середньому процес сканування документів займає 20 - 25 хвилин, ще 10 - 15 хвилин займає завантаження відсканованих документів в програмний комплекс. В середньому, від прийому заяви на первинне призначення пенсії до повного завантаження відсканованих документів проходить 35-40 хвилин.

В об’єднаному управлінні велика увага приділяється вдосконаленню форм інформаційно - роз'яснювальної роботи з надання в доступній, зрозумілій і зручній формі консультацій та роз'яснень для пенсіонерів, громадян передпенсійного віку та молоді щодо пенсійного законодавства. Працівники управління намагаються донести до кожної людини не тільки суть пенсійної реформи, а й показати взаємозв'язок між відрахуваннями до Пенсійного фонду і розміром майбутньої пенсії.

Беручи до уваги, що пенсійна реформа має багатовекторну структуру, і її суб'єктом є не тільки сьогоднішні пенсіонери, а й майбутні, в організації інформаційно-роз'яснювальної роботи враховуються особливості різних категорій громадян: для працездатного населення проводяться зустрічі в трудових колективах; для пенсіонерів - виїзні прийоми і зустрічі за місцем проживання; для учнівської та студентської молоді систематично проводяться "Дні Пенсійного фонду" та "Дні відкритих дверей».

Кожен другий четвер місяця в управлінні проводиться "Школа пенсіонера", на заняттях якої роз'яснюють порядок призначення (перерахунку) та виплати пенсії, консультують пенсіонерів.

Позитивно зарекомендувала себе практика проведення виїзних прийомів до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору за місцем їх проживання. Щоб не залишати громадян наодинці зі своїми труднощами, надати можливість відчути турботу про них.

Співпраця із засобами масової інформації дозволяє ознайомити широке коло людей з актуальними питаннями пенсійного забезпечення. У газетах постійно публікуються матеріали, що розкривають правові засади функціонування системи пенсійного забезпечення.

Для розширення можливостей спілкування з громадянами в об’єднаному управлінні введена нова форма інформаційно-роз'яснювальної роботи - прийом громадян по Скайп зв'язку, так за цей період 2 пенсіонерів отримали консультації фахівців в режимі онлайн.

Управлінням Пенсійного фонду проводиться робота по залученню застрахованих осіб та пенсіонерів для отримання послуг в електронному вигляді через WEB-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який функціонує в мережі "Інтернет" з 2012 року. Користувачі WEB-порталу, мають можливість контролювати свою заробітну плату, з якої сплачені страхові внески, кількість днів страхового стажу за кожен місяць, починаючи з 2000 року, розмір та основні складові пенсійної виплати, дізнатися графік прийому спеціалістів, подати звернення, отримати всю необхідну нормативно-довідкову інформацію.

Управлінням створена сторінка в соціальній мережі Facebook (Приморське Оупфу). Основною метою функціонування сторінки є забезпечення інформування користувачів соціальної мережі про діяльність Пенсійного фонду, зміни в пенсійному законодавстві та інших актуальних питань сьогодення.