Офіційний веб-сайт

календар

«   Грудень 2018   »
Пн 310172431
Вт 4111825 
Ср 5121926 
Чт 6132027 
Пт 7142128 
Сб18152229 
Нд29162330 

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за І півріччя 2015 року

Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 5 місяців 2015 року розглянуто під час засідання колегії районної державної адміністрації 06.07.2014 року. За результатами прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 24.07.2015 року № 235 «Про хід виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в Приморській райдержадміністрації за І півріччя 2015 року».

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації, з початку 2015 року проведено 6 засідань комісії. На засіданнях комісії заслухано звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації.

Звітування керівників структурних підрозділів та голів міської та сільських рад проводиться відповідно графіку звітування управлінь, відділів, структурних підрозділів з питань організації роботи зі зверненнями громадян, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 06.01.2015 року № 5 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації».

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. Голова районної державної адміністрації та його заступники велику увагу приділяють безпосередньому спілкуванню з мешканцями району під час проведення особистих та виїзних прийомів, що в свою чергу суттєво впливає на зменшення кількості звернень громадян до органів влади вищого рівня та має позитивний вплив на суспільно-політичну ситуацію в районі. З початку 2015 року проведено 113 особистих прийомів громадян, з них 85 – у приміщенні райдержадміністрації, та 28 виїзних прийомів в сільських радах району. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації, проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації.

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через районну газету «Приморський степ» та офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Згідно із затвердженим графіком за I півріччя 2015 року головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації проведено 6 прямих «гарячих» телефонних лінії, під час яких отримано 7 дзвінків. З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міста та району, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

З початку 2015 року перевірено 5 структурних підрозділів та 7 сільських рад згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 06.01.2015 року № 5 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації». Під час перевірок надані методичні рекомендації та практична допомога органам виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. За результатами перевірок були надіслані довідки для використання в практичній роботі.

Проводиться робота Приморською районною міжвідомчою координаційно – методичною радою з питань правової освіти населення. З початку 2015 року проведено 2 засідання, під час якого було розглянуто 8 питань:

1. Аналіз виконання програми правової освіти населення Приморського району 2009-2014 років у 2014 році;
2. Щодо проведення районного конкурсу «Кращий правознавець»;
3. Щодо підсумків роботи Приморської районної міжвідомчої координаційно – методичної ради у 2014 році з виконання Національної програми правової освіти населення.
4. Про підсумки перевірок стану правової освіти у навчальних закладах району.
5. Питання інтеграції біженців та осіб, які потребують додаткового захисту , в українське суспільство.
6. Реформування органів юстиції.
7. Надання допомоги постраждалим від терористичних актів.
8. Про розповсюдження позитивного досвіду у дитячих дошкільних закладах району.

В районному управлінні юстиції вже декілька років працює громадська приймальня, де населення району одержує безкоштовну юридичну допомогу. Протягом І півріччя 2015 року прийнято 132 громадянина.

З початку 2015 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 96 звернень, що на 18 звернень менше, ніж за I півріччя 2014 року (114 звернень). Серед усіх звернень – 69 на особистому прийомі, письмових звернень - 27 (за I півріччя 2014 року на особистому прийомі – 86 звернень; письмових звернень –28). Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання соціального захисту населення (надання державної соціальної допомоги, субсидій), земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки). Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даного питання.

Серед усіх звернень: 10 колективних (за аналогічний період 2014 року – 19 колективних звернень), повторних звернень 1, як і у I півріччі 2014року.

Було порушено 102 питання, які стосувалися: аграрної політики і земельних відносин – 24 (за I півріччя 2014 року -16), соціального захисту населення - 16 (за I півріччя 2014 року –32), житлової політики – 6 (за I півріччя 2014 року -18), комунального господарства – 5 (за I півріччя 2014 року звернень – 4) та інш.

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898«Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2015 року до районної державної адміністрації надійшло 28 таких звернень проти 10 за аналогічний період 2014 року. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалась: забезпечення гуманітарною допомогою внутрішньо переміщеним особам – 6 звернень, виділення земельних ділянок – 5 звернень, надання якісної послуги електропостачання -4 звернення, оформлення субсидії -4 звернення, виплати заробітної плати – 3 звернення, роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування – 3 звернення, надання матеріальної допомоги – 2 звернення, освіти та виховання дітей - 1 звернення Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2015 року від вищих органів влади повернуто на розгляд в райдержадміністрацію 3 звернення громадян, що становить 3 % від загальної кількості звернень. Звернення надійшли від Верховної Ради України – 2, Міністерства юстиції України-1. Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації, або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.

Для широкого висвітлення роботи зі зверненнями громадян налагоджено співпрацю райдержадміністрації із засобами масової інформації За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, населення району постійно інформується про стан роботи із зверненнями громадян. В районній газеті „Приморський степ” (від 07.03.2015 №10) було надруковано аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2014 рік, за I квартал 2015 року( від 20.06.2015№ 25). Крім цього, у розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту районної державної адміністрації розміщено звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації.

Районною державною адміністрацією ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Питання роботи зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних питань діяльності Приморської районної державної адміністрації і знаходиться на постійному контролі голови районної державної адміністрації.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

Звернення

Голова райдержадміністрації
Голови райдержадміністрації

Бєлічева Сергія Анатолійовича

Голова райдержадміністрації
Першого заступника голови райдержадміністрації

Смирнова Олексія Валентиновича

Культурні заходи

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International