Офіційний веб-сайт

календар

«   Вересень 2018   »
Пн 3101724
Вт 4111825
Ср 5121926
Чт 6132027
Пт 7142128
Сб18152229
Нд29162330

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за І квартал 2015 року

Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови районної державної адміністрації від 27.02.2008 №236 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації та затвердження її складу», від 25.04.2008 року № 474 «Про затвердження Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації», від 28.09.2011 № 527 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 07.10.2011 № 8/263, від 12.10.2011 № 540 «Про затвердження Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Приморської районної державної адміністрації Запорізької області», зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 25.10.2011 № 11/266, від 25.06.2014 №277 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації».

Звітування керівників структурних підрозділів та голів міської та сільських рад проводиться відповідно графіку звітування управлінь, відділів, структурних підрозділів з питань організації роботи зі зверненнями громадян, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 06.01.2015 року № 5 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації».

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації з початку 2015 року проведено 3 засідання комісії. На засіданнях комісії заслухано звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, управлінні фінансів райдержадміністрації, звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2014 рік в райдержадміністрації. Також на засіданнях комісії розглядались звернення громадян.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. З початку 2015 року проведено 64 особистих прийомів громадян, з них 48 – у приміщенні райдержадміністрації, та 18 виїзних прийомів в сільських радах району, під час яких звернулося 11 громадян. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації.

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через районну газету «Приморський степ» та офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Згідно із затвердженим графіком за I квартал 2015 року головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації проведено 2 прямих «гарячих» телефонних лінії, під час яких отримано 3 дзвінка.

Телефон довіри запроваджено в райдержадміністрації з 14.02.2009 року, чергове оголошення щодо його функціонування опубліковано в газеті «Приморський степ», а також розміщено на офіційному сайті Приморської районної державної адміністрації, на інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та адмінбудинках органів місцевого самоврядування. Реєстрація звернень проводиться в відповідному журналі. Протягом звітного періоду дзвінків не надходило.
Відповідно до ст.ст. 6,25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18.10. 2001 №992 /2001 «Про Національну програму правової освіти населення», постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1787 «Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів від 29.05.1995 року №366 «Про програму правової освіти населення України», з метою організації та доведення правової політики держави до населення Приморського району прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 24.10.2000 № 247 «Про діяльність районної МКМР з правової освіти населення» та від 14.03.2008 № 297 «Про затвердження складу та Положення районної координаційно – методичної ради з правової освіти населення». Прийнято рішення Приморської районної ради від 11.12.2008 № 9 «Про Програму правової освіти населення Приморського району на 2009 -2014 роки».

Проводиться робота Приморською районною міжвідомчою координаційно – методичною радою з питань правової освіти населення. З початку 2015 року проведено 1 засідання, під час якого було розглянуто 3 питання:
1. Аналіз виконання програми правової освіти населення Приморського району 2009-2014 років у 2014 році;
2. Щодо проведення районного конкурсу «Кращий правознавець»;
3. Щодо підсумків роботи Приморської районної міжвідомчої координаційно – методичної ради у 2014 році з виконання Національної програми правової освіти населення.

В районному управлінні юстиції вже декілька років працює громадська приймальня, де населення району одержує безкоштовну юридичну допомогу. Протягом І кварталу 2015 року прийнято 68 громадян.
За I квартал 2015 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 48 звернень, що на 14 звернень менше, ніж за I квартал 2014 року (62 звернень). Серед усіх звернень - 39 на особистому прийомі, письмових звернень - 9 (за I квартал 2014 року на особистому прийомі – 26 звернень; письмових звернень – 36). Звернень, які були позитивно вирішені - 12, по іншим зверненням заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення.
Аналіз звернень громадян свідчить про результативність вжитих заходів у районі, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян. Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання соціального захисту населення (надання державної соціальної допомоги, субсидій), земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки). Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даного питання.

Серед усіх звернень: 2 колективних (за аналогічний період 2014 року – 7 колективних звернень), повторних звернень, як і у I кварталі 2014року, не було.

Було порушено 48 питань, які стосувалися: соціального захисту населення - 13 (за I квартал 2014 року –21); аграрної політики і земельних відносин – 6 (за I квартал 2014 року -6), комунального господарства – 3 (за I квартал 2014 року звернень - 2), житлової політики – 3 (за I квартал 2014 року -8), та інш.

Реєстрація всіх звернень які надходять до райдержадміністрації проводиться на реєстраційно – контрольних картках програми «ОРТІМА».

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898«Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2015 року до районної державної адміністрації надійшло 14 таких звернень проти 9 за аналогічний період 2014 року. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалась: виділення земельної ділянки – 4 звернення, виплати заробітної плати – 3 звернення, роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування – 3 звернення, надання матеріальної допомоги – 2 звернення. надання якісної послуги електропостачання -2. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2015 року від вищих органів влади повернуто на розгляд в райдержадміністрацію 2 звернення громадян. Звернення надійшли від Верховної Ради України – 2. Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації, або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.
Районною державною адміністрацією ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходяться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації