Офіційний веб-сайт

календар

«   Січень 2021   »
Пн 4111825
Вт 5121926
Ср 6132027
Чт 7142128
Пт18152229
Сб29162330
Нд310172431

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за 2014 рік.

Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови районної державної адміністрації від 27.02.2008 №236 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації та затвердження її складу», від 25.04.2008 року № 474 «Про затвердження Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації», від 28.09.2011 № 527 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області»(зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 07.10.2011 № 8/263), від 12.10.2011 № 540 «Про затвердження Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Приморської районної державної адміністрації Запорізької області» (зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 25.10.2011 № 11/266), від 25.06.2014 №277 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації».

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 29.12.2014 року. За результатами прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 06.01.2015 року № 5 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації у 2014 році».

Звітування керівників структурних підрозділів та голів міської та сільських рад проводиться відповідно графіку звітування управлінь, відділів, структурних підрозділів з питань організації роботи зі зверненнями громадян. Протягом 2014 року 11 керівників структурних підрозділів, 15 голів сільських рад, заступник голови Приморської міської ради звітували голові районної державної адміністрації з даного питання.

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації протягом 2014 року проведено 12 засідань комісії. На засіданнях комісії заслухано звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, управлінні фінансів райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації, відділі освіти, відділі культури районної державної адміністрації, відділі охорони здоров’я, відділі містобудування та архітектури, відділі з питань цивільного захисту населення, архівному відділі райдержадміністрації, службі у справах дітей, відділі економічного розвитку і торгівлі, звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2013 рік, за I квартал 2014 року, за І півріччя 2014 року, за 9 місяців 2014року в райдержадміністрації. Також голови сільських рад звітували голові райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. У зв’язку з кадровими змінами, розпорядженням голови районної державної адміністрації від 25.06.2014 № 277 затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Графік розміщено на офіційному сайті Приморської районної державної адміністрації, інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та в адмінбудинках органів місцевого самоврядування, оприлюднено в районній газеті «Приморський степ».

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через районну газету «Приморський степ» та офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Протягом 2014 року керівництвом райдержадміністрації проведено 13 прямих «гарячих» телефонних ліній, під час яких отримано 9 дзвінків.

Телефон довіри запроваджено в райдержадміністрації з 14.02.2009 року, чергове оголошення щодо його функціонування опубліковано в газеті «Приморський степ», а також розміщено на офіційному сайті Приморської районної державної адміністрації, на інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та адмінбудинках органів місцевого самоврядування. Реєстрація звернень проводиться в відповідному журналі. Протягом звітного періоду дзвінків не надходило.

Відповідно до ст.ст. 6,25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18.10. 2001 №992 /2001 «Про Національну програму правової освіти населення», постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1787 «Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів від 29.05.1995 року №366 «Про програму правової освіти населення України», з метою організації та доведення правової політики держави до населення Приморського району прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 24.10.2000 № 247 «Про діяльність районної МКМР з правової освіти населення» та від 14.03.2008 № 297 «Про затвердження складу та Положення районної координаційно – методичної ради з правової освіти населення». Прийнято рішення Приморської районної ради від 11.12.2008 № 9 «Про Програму правової освіти населення Приморського району на 2009 -2014 роки».

Проводиться робота Приморською районною міжвідомчою координаційно – методичною радою з питань правової освіти населення. В районному управлінні юстиції вже декілька років працює громадська приймальня, де населення району одержує безкоштовну юридичну допомогу. Протягом 2014 року прийнято 323 громадянина.

За 2014 рік на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 220 звернень, що на 96 звернень менше, ніж за 2013 рік (316 звернень). Серед усіх звернень: 104 на особистому прийомі, 116 письмових звернень (за 2013 рік на особистому прийомі – 189 звернень, письмових звернень 127). Звернень, які були позитивно вирішені - 51, по іншим зверненням, а саме 169, заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення. Керівництвом райдержадміністрації, управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації, місцевими органами виконавчої влади вживаються заходи для надання практичної допомоги громадянам, які її потребують.

Серед усіх звернень: 29 колективних звернень (за 2013 рік – 16 колективних звернень), повторне звернення – 1, (за 2013рік повторних звернень не було).

Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання соціального захисту населення (надання державної соціальної допомоги, субсидій), житлової політики. Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даного питання. Було порушено 224 питання (за 2013 рік - 333), які стосувалися: соціального захисту населення - 45 (за 2013 рік –74), житлової політики – 36 (за 2013 рік – 33), аграрної політики і земельних відносин – 24 (за 2013 рік -73), праці і заробітної плати – 9 (за 2013 рік 9), комунального та дорожнього господарства – 8 (за 2013 рік -37) та інш.

Реєстрація всіх звернень, які надходять до райдержадміністрації, проводиться на реєстраційно – контрольних картках програми «ОРТІМА».

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898«Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2014 року до районної державної адміністрації надійшло 37 таких звернень, за 2013 рік – 22 звернення. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалися: надання якісної послуги або відновлення електропостачання – 9 звернень, соціальної та матеріальної допомоги – 7, комунальних питань – 6, житлових питань – 6, роботи органів місцевого самоврядування – 4 звернення,; земельних відносин -1 звернення, агропромислового розвитку - 1 звернення, розчищення дороги – 1 звернення, відсутності паливно – енергетичних ресурсів у вільному продажу - 1 звернення, затримка з виплатою заробітної плати – 1 звернення. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2014 року від вищих органів влади повернуто на розгляд до райдержадміністрації 3 звернення громадян. В порівнянні з 2013 роком їх кількість зменшилась (за 2013 рік – 6). Звернення надійшли від Апарату Верховної Ради України – 2, Адміністрації Президента України – 1 звернення. Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді. Від обласної державної адміністрації направлено на розгляд 11 звернень.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.

За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Згідно з вимогами п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, населення району постійно інформується про стан роботи із зверненнями громадян. В районній газеті „Приморський степ” постійно друкуються довідки про стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації. Крім цього, у розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту районної державної адміністрації розміщено звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації.

Районна державна адміністрація постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міст та районів, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Ведеться робота з попередження надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району. Так, на виконання Указу Президента України від 01.08.2002 № 683/2002 “Про додаткові заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності органів державної влади”, постанов Кабінету Міністрів України від 29.08.2002 № 1302 “Про заходи щодо подальшого забезпечення відкритості у діяльності органів виконавчої влади”, від 04.01.2002 № 3 “Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади” забезпечено функціонування веб – сайту Приморської районної державної адміністрації. У розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту районної державної адміністрації розміщено графіки особистого прийому керівництвом райдержадміністрації, нормативно – правові документи з питань звернень громадян, звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації.
Юридичним відділом апарату райдержадміністрації під час особистого прийому громадян у приміщенні райдержадміністрації та під час виїзних прийомів громадян на території району надаються безкоштовні юридичні консультації.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходяться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

Звернення

Голова райдержадміністрації
Голови райдержадміністрації

Васильчишиної Вікторії Михайлівни

посилання

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International