Офіційний веб-сайт

календар

«   Січень 2021   »
Пн 4111825
Вт 5121926
Ср 6132027
Чт 7142128
Пт18152229
Сб29162330
Нд310172431

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за 9 місяців 2014 року

Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 5 місяців 2014 року розглянуто під час засідання колегії районної державної адміністрації 27.06.2014 року, за результатами прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 03.07.2014 № 290 «Про хід виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в Приморській райдержадміністрації»

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації з початку 2014 року проведено 9 засідань комісії.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. У зв’язку з кадровими змінами розпорядженням голови районної державної адміністрації від 25.06.2014 № 277затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. З початку 2014 року проведено 184 особистих прийомів громадян. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян, у випадку відсутності голови райдержадміністрації, проводяться заступником голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через районну газету «Приморський степ» та офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. З початку 2014 року головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації проведено 10 прямих «гарячих» телефонних лінії, під час яких отримано 6 дзвінків.

Згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 09.01.2014 року № 1 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації у 2013 році», з початку 2014 року перевірено 9 структурних підрозділів та 11 сільських рад. За результатами перевірок надані методичні рекомендації та практична допомога органам виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Відповідно до ст.ст. 6,25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18.10. 2001 №992 /2001 «Про Національну програму правової освіти населення», постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1787 «Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів від 29.05.1995 року №366 «Про програму правової освіти населення України», з метою організації та доведення правової політики держави до населення Приморського району прийняті розпорядження голови райдержадміністрації від 24.10.2000 № 247 «Про діяльність районної МКМР з правової освіти населення» та від 14.03.2008 № 297 «Про затвердження складу та Положення районної координаційно – методичної ради з правової освіти населення». Прийнято рішення Приморської районної ради від 11.12.2008 № 9 «Про Програму правової освіти населення Приморського району на 2009 -2014 роки». Проводиться робота Приморською районною міжвідомчою координаційно – методичною радою з питань правової освіти населення. З початку 2014 року проведено 3 засідання. В районному управлінні юстиції вже декілька років працює громадська приймальня, де населення району одержує безкоштовну юридичну допомогу. Протягом 2014 року прийнято 227 громадян.

За 9 місяців 2014 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 151 звернення, що на 109 звернень менше, ніж за 9 місяців 2013 року (260 звернень). Серед усіх звернень – 90 на особистому прийомі, 61 – письмове звернення (за аналогічний період 2013 року на особистому прийомі – 163 звернення; письмових звернень 97). Керівництвом райдержадміністрації, управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації, місцевими органами виконавчої влади вживаються заходи для надання практичної допомоги громадянам, які її потребують.

Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання соціального захисту населення (надання державної соціальної допомоги, субсидій), житлової політики. Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даних проблем.

Серед усіх звернень: 22 колективних звернення (за аналогічний період 2013 року – 14 колективних звернень), повторне звернення – 1 (за 9 місяців 2013року повторних звернень не надходило).

Було порушено 154 питання (за 9 місяців 2013 року -274), які стосувалися: соціального захисту населення - 33 (за 9 місяців 2013 року –55), житлової політики – 23 (за 9 місяців 2013 року - 25), аграрної політики і земельних відносин - 17(за 9 місяців 2013 року -60), комунального та дорожнього господарства – 7 (за 9 місяців 2013 року -33) та інш.

Реєстрація всіх звернень, які надходять до райдержадміністрації проводиться на реєстраційно – контрольних картках програми «ОРТІМА».

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898«Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2014 року до районної державної адміністрації надійшло 23 таких звернення, у аналогічному періоді 2013 року – 13 звернень. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалися: соціальної та матеріальної допомоги – 6, комунальних питань – 6, роботи органів місцевого самоврядування – 4 звернення, житлових питань – 2; земельних відносин -1 звернення, агропромислового розвитку - 1 звернення, розчищення дороги – 1 звернення, відсутності паливно – енергетичних ресурсів у вільному продажу - 1 звернення, відновлення електропостачання – 1 звернення. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2014 року від вищих органів влади повернуто на розгляд до райдержадміністрації 2 звернення громадян. В порівнянні з аналогічним періодом 2013 року їх кількість зменшилась (за 9 місяців 2013 року – 4). Звернення надійшли від Апарату Верховної Ради України - 2. Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.Від обласної державної адміністрації направлено на розгляд 9 звернень.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.

За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Згідно з вимогами п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 населення району постійно інформується про стан роботи із зверненнями громадян. В районній газеті „Приморський степ” було надруковано аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за I квартал 2014 року, за І півріччя 2014 року. Крім цього, у розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту районної державної адміністрації розміщено звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації.

Районна державна адміністрація постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міст та районів діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації під час особистого прийому громадян у приміщенні райдержадміністрації та під час виїзних прийомів громадян на території району надаються безкоштовні юридичні консультації.

Районною державною адміністрацією ведеться робота з попередження надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходиться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації

Звернення

Голова райдержадміністрації
Голови райдержадміністрації

Васильчишиної Вікторії Михайлівни

посилання

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International