Офіційний веб-сайт

календар

«   Листопад 2020   »
Пн 29162330
Вт 3101724 
Ср 4111825 
Чт 5121926 
Пт 6132027 
Сб 7142128 
Нд18152229 

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за І півріччя 2020 року

Робота зі зверненнями громадян проводиться згідно Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови районної державної адміністрації від 27.02.2008 № 236 „Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації та затвердження її складу”, від 25.04.2008 № 474 „Про затвердження Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації”, від 28.09.2011 № 527 „Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області”, зареєстрованого в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 07.10.2011 № 8/263, від 12.10.2011 № 540 „Про затвердження Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Приморської районної державної адміністрації Запорізької області, зареєстрованого в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 25.10.2011 № 11/266, від 23.10.2015 № 345 „Про затвердження Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку, в Приморській районній державній адміністрації Запорізької області”, зареєстрованого в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 27.10.2015 № 2/286, від 23.10.2015 № 347 „Про внесення змін до Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області”, зареєстрованого в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 27.10.2015 № 2/285, від 15.06.2020 № 270 „Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації”.

Звітування керівників структурних підрозділів та сільських голів проводиться відповідно до графіку звітування управлінь, відділів, структурних підрозділів з питань організації роботи зі зверненнями громадян, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 17.01.2020 № 20 „Про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській районній державній адміністрації”.

Згідно з вимогами ч.2 статті 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. У зв’язку із кадровими змінами розпорядженням голови райдержадміністрації від 15.06.2020 № 269 „Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 27.02.2008 № 236” затверджено склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації в новій редакції.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. У зв’язку із кадровими змінами розпорядженням голови районної державної адміністрації від від 15.06.2020 № 270 „Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації” затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Графік розміщено на офіційному веб-сайті Приморської районної державної адміністрації та в адмінбудинках органів місцевого самоврядування.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. З початку 2020 року проведено 8 особистих прийомів громадян, з них 6 – у приміщенні райдержадміністрації та 2 виїзні прийоми в сільських радах району. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації проводилися заступником голови, який на той час виконував обов’язки голови районної державної адміністрації. Згідно протоколу № 8 від 17.03.2020 року засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС на період карантину було заборонено проведення особистих прийомів громадян.

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення прямих „гарячих” телефонний ліній через офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Згідно із затвердженим графіком за І півріччя 2020 року головою, заступником голови проведено 2 прямих „гарячих” телефонних лінії, під час яких телефонних дзвінків не надходило.

З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міста та району, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 17.01.2020 № 20 „Про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській районній державній адміністрації” затверджено графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району.
Відповідно до статей 6, 25 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, на виконання Указу Президента України від 18.10.2001 № 992/2001 „Про Національну програму правової освіти населення”, постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1787 „Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів України від 29.05.1995 року № 366 „Про програму правової освіти населення України”, з метою організації та доведення правової політики держави до населення Приморського району прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 24.10.2000 № 247 „Про діяльність районної МКМР з правової освіти населення” та від 14.03.2008 № 297 „Про затвердження складу та Положення районної координаційно-методичної ради з правової освіти населення”, зі змінами.

За І півріччя 2020 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 43 звернення, що на 69 звернень менше, ніж за І півріччя 2019 року (112 звернень). Серед усіх звернень – 20, або 46% на особистому прийомі; 23, або 54% письмових звернень (за І півріччя 2019 року на особистому прийомі - 79, або 71%, 33, або 29% - письмових звернень). Звернень, які були позитивно вирішені – 3, або 7%, по іншим зверненням, а саме 40, або 93% заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення.

Аналіз звернень громадян свідчить про результативність вжитих заходів у районі, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян. Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання земельних відносин, соціального захисту, житлової політики, комунального господарства. Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даних питань.

Серед усіх звернень: 5 колективних звернення, або 12% (за аналогічний період 2019 року – 14 колективних звернень, або 14%), повторних звернень, як і у І кварталі 2019 року, не було.

Було порушено 43 питання, які стосувалися: аграрної політики і земельних відносин - 7, або 16% (за І півріччя 2019 року – 13, або 11%), соціального захисту - 6, або 14% (за І півріччя 2019 року – 30, або 26%), житлової політики - 5, або 12% (за І півріччя 2019 року 11, або 1%), комунального господарства - 4, або 9% (за І півріччя 2019 року – 14, або 12%), та 12 – інші.

Реєстрація всіх звернень, які надходять до райдержадміністрації проводиться на реєстраційно-контрольних картках програми „OPTIMA”.

Районною державною адміністрацією опрацьовуються та у визначені строки надаються відповіді на усі звернення громадян, що надходять до Урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 „Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи „Урядовий контактний центр”. Так з початку 2020 року до районної державної адміністрації надійшло 82 таких звернень проти 97 за аналогічний період 2019 року. Всі вони своєчасно розглядаються і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2020 року від вищих органів влади повернуто звернень на розгляд в райдержадміністрацію не було ( у І півріччі 2019 року від вищих органів влади на розгляд в райдержадміністрацію було повернуто 1 звернення).

Від Запорізького обласного контактного центру за звітний період надійшло на розгляд 11 звернень (у І півріччі 2019 року від Запорізького обласного контактного центру надійшло 19 звернень). Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації, або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Згідно з вимогами п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, населення району постійно інформується про стан роботи зі зверненнями громадян. У розділі „Звернення громадян” офіційного веб-сайту Приморської районної державної адміністрації розміщено звіт про стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2020 року.

Районна державна адміністрація постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно - практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження.

Районною державною адміністрацією ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Стан виконавської дисципліни, в тому числі, у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходиться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

Голова Артем ПОПОВ

Звернення

Голова райдержадміністрації
Голови райдержадміністрації

Васильчишиної Вікторії Михайлівни

посилання

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International