Офіційний веб-сайт

календар

«   Грудень 2020   »
Пн 7142128
Вт18152229
Ср29162330
Чт310172431
Пт4111825 
Сб5121926 
Нд6132027 

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за 9 місяців 2019 року

Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови районної державної адміністрації від 27.02.2008 №236 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації та затвердження її складу», від 25.04.2008 № 474 «Про затвердження Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації», від 28.09.2011 № 527 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстрованого в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 07.10.2011 № 8/263, від 12.10.2011 № 540 «Про затвердження Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Приморської районної державної адміністрації Запорізької області», зареєстрованого в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 25.10.2011 № 11/266, від 23.10.2015 № 345 «Про затвердження Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку, в Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстрованого в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 27.10.2015 № 2/286, від 23.10.2015 № 347 «Про внесення змін до Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстрованого в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 27.10.2015 № 2/285, від 22.02.2019 № 95 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації».

Звітування керівників структурних підрозділів та сільських голів проводиться відповідно графіку звітування управлінь, відділів, структурних підрозділів з питань організації роботи із зверненнями громадян, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 22.02.2019 № 94 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській районній державній адміністрації».

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації з початку 2019 року проведено 9 засідань комісії. На засіданнях комісії заслухано звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2018 рік, за І квартал 2019 року,за І півріччя 2019 року.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. У зв’язку з кадровими змінами розпорядженням голови районної державної адміністрації від 22.02.2019 № 95 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації» затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Графік розміщено на офіційному сайті Приморської районної державної адміністрації, інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та в адмінбудинках органів місцевого самоврядування.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. З початку 2019 року проведено 212 особистих прийомів громадян, з них 143 – у приміщенні райдержадміністрації, та 69 виїзний прийомів в сільських радах району. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації.

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Згідно із затвердженим графіком за 9 місяців 2019 року головою, першим заступником голови, заступниками голови райдержадміністрації, керівником апарату проведено 9 прямих «гарячих» телефонних ліній.

З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міста та району, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 22.02.2019 № 94 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській районній державній адміністрації», з початку 2019 року перевірено: відділ з питань економічного розвитку райдержадміністрації, відділ освіти райдержадміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділ агропромислового розвитку, службу у справах дітей райдержадміністрації. За результатами перевірки була надіслана довідка для використання у практичній роботі, надані методичні рекомендації та практична допомога щодо дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Відповідно до ст.ст. 6,25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18.10.2001 № 992/2001 «Про Національну програму правової освіти населення», постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1787 «Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів від 29.05.1995 року № 366 «Про програму правової освіти населення України», з метою організації та доведення правової політики держави до населення Приморського району прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 24.10.2000 № 247 «Про діяльність районної МКМР з правової освіти населення» та від 14.03.2008 № 297 «Про затвердження складу та Положення районної координаційно – методичної ради з правової освіти населення», зі змінами.

За 9 місяців 2019 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 148 звернень, що на 48 звернень менше, ніж за 9 місяців 2019 року (196 звернень). Серед усіх звернень – 101 на особистому прийомі; 47- письмових звернень (за 9 місяців 2018 року на особистому прийомі – 137 на особистому прийомі, 59 письмових звернень). Звернень, які були позитивно вирішені – 40, по іншим зверненням, а саме 108 заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення.

Аналіз звернень громадян свідчить про результативність вжитих заходів у районі, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян. Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання соціального захисту населення, комунального господарства, земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки), житлової політики. Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даних питань.

Серед усіх звернень: 18 колективних звернень (за аналогічний період 2018 року – 14 колективних звернень), повторних звернень, як і за 9 місяців 2018 року, не було.

Було порушено 150 питань, які стосувалися: соціального захисту населення - 36 (за I півріччя 2018 року – 69); житлової політики – 19 (за І півріччя 2018 року – 30); аграрної політики і земельних відносин – 18 (за I півріччя 2018 року – 28); комунального господарства – 17 (за I півріччя 2018 року звернень - 19 та інші.
Реєстрація всіх звернень які надходять до райдержадміністрації проводиться на реєстраційно – контрольних картках програми «ОРТІМА».

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 143 таких звернення проти 77 за аналогічний період 2018 року. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалась соціального захисту населення. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2019 року від вищих органів влади повернуто на розгляд в райдержадміністрацію 3 звернення, як і за 9 місяців 2019 року. Від обласної державної адміністрації направлено на розгляд 3 звернення, що становить 2% від загальної кількості звернень (за 9 місяців 2018 року від обласної державної адміністрації надійшло на розгляд 2 звернення)
Від Запорізького обласного контактного центру надійшло на розгляд 33 звернень (за 9 місяців 2018 року від Запорізького обласного контактного центру надійшло 11 звернень). Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації, або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Згідно з вимогами п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, населення району постійно інформується про стан роботи із зверненнями громадян. У розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту Приморської районної державної адміністрації розміщено звіт про стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2019 рік, за І квартал 2019 року.

Районна державна адміністрація постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації під час особистого прийому громадян у приміщенні райдержадміністрації та під час виїзних прийомів громадян на території району надаються безкоштовні юридичні консультації.

Районною державною адміністрацією ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходиться на постійному контролі.

Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

Загальний відділ апарату
районної державної адміністрації

Звернення

Голова райдержадміністрації
Голови райдержадміністрації

Васильчишиної Вікторії Михайлівни

посилання

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International