Офіційний веб-сайт

календар

«   Листопад 2020   »
Пн 29162330
Вт 3101724 
Ср 4111825 
Чт 5121926 
Пт 6132027 
Сб 7142128 
Нд18152229 

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за І півріччя 2018 року

Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови районної державної адміністрації від 27.02.2008 №236 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації та затвердження її складу», від 25.04.2008 року № 474 «Про затвердження Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації», від 28.09.2011 № 527 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 07.10.2011 № 8/263, від 12.10.2011 № 540 «Про затвердження Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Приморської районної державної адміністрації Запорізької області», зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 25.10.2011 № 11/266, від 10.09.2015 № 285 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації», від 23.10.2015 № 345 «Про затвердження Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку, в Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстрованому в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 27.10.2015 № 2/286, від 23.10.2015 № 347 «Про внесення змін до Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстрованому в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 27.10.2015 № 2/285.

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації з початку 2018 року проведено 6 засідань комісії.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. Розпорядженням голови районної державної від 10.09.2015 № 285 затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Графік розміщено на офіційному сайті Приморської районної державної адміністрації, інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та в адмінбудинках органів місцевого самоврядування, оприлюднено в районній газеті «Приморський степ».

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. З початку 2018 року проведено 146 особистих прийомів громадян. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації.

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через районну газету «Приморський степ» та офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Згідно із затвердженим графіком за 6 місяців 2018 року керівництвом райдержадміністрації проведено 8 прямих «гарячих» телефонних лінії, під час яких отримано 2 дзвінка.

З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міст та районів, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району з початку 2018 року перевірено архівний відділ райдержадміністрації, управління фінансів райдержадміністрації, відділ освіти райдержадміністрації та сільські ради району. За результатами перевірок були надіслані довідки для використання у практичній роботі, надані методичні рекомендації та практична допомога органам виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання Інструкції з діловодства із зверненнями громадян.

Відповідно до ст. 6, 25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18.10.2001 №992/2001 «Про Національну програму правової освіти населення», постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1787 «Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів від 29.05.1995 року № 366 «Про програму правової освіти населення України», з метою організації та доведення правової політики держави до населення Приморського району прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 24.10.2000 № 247 «Про діяльність районної МКМР з правової освіти населення» та від 14.03.2008 № 297 «Про затвердження складу та Положення районної координаційно – методичної ради з правової освіти населення». Прийнято рішення Приморської районної ради від 20.10.2015 № 7 «Про затвердження Програми з правової освіти населення у Приморському районі на 2015 -2018 роки».

За І півріччя 2018 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 110 звернень, що на 17 звернень більше, ніж за I півріччя 2017 року (93 звернень). Серед усіх звернень - 77 на особистому прийомі, 33 письмових звернень, (за I півріччя 2017 року на особистому прийомі – 78, 13 письмових звернень, 2 звернення телефоном). Звернень, які були позитивно вирішені - 80, по іншим зверненням, а саме 30 заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення.

Аналіз звернень громадян свідчить про результативність вжитих заходів у районі, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян. Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання соціального захисту населення, житлової політики, земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки). Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даного питання.
Серед усіх звернень: 10 колективних звернень (за аналогічний період 2017 року – 7 колективних звернень), повторних звернень, як і у I півріччі 2017 року, не було.

Було порушено 118 питань, які стосувалися: соціального захисту населення - 32 (за I півріччя 2017 року –13); житлової політики – 15 (за I півріччя 2017 року -9); аграрної політики і земельних відносин – 11 (за I півріччя 2017 року - 11); комунального господарства – 9 (за I півріччя 2017 року - 2) та інші.

Реєстрація всіх звернень які надходять до райдержадміністрації проводиться на реєстраційно – контрольних картках програми «ОРТІМА».

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 54 таких звернень проти 95 за аналогічний період 2017 року. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалась: соціального захисту населення – 14 звернень, санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій, будівництву та ремонту доріг, вулиць - 13 звернень, охорони здоров’я – 7 звернень, та інш. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2018 року від вищих органів влади повернуто на розгляд в райдержадміністрацію 2 звернення громадян. В порівнянні з аналогічним періодом 2017 року їх кількість зменшилась (у І півріччі 2017 року від вищих органів влади повернуто на розгляд 6 звернень). Звернення надійшли від Адміністрації Президента України – 1 звернення, Верховної ради – 1 звернення. Від обласної державної адміністрації направлено на розгляд 1 звернення (за І півріччя 2017 року від обласної державної адміністрації надійшло на розгляд 5 звернень). Від Запорізького обласного контактного центру надійшло на розгляд 11 звернень (у І півріччі 2017 року від Запорізького обласного контактного центру надійшло 8 звернень). Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації, або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Згідно з вимогами п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, населення району постійно інформується про стан роботи із зверненнями громадян. В районній газеті «Приморський степ» (від 03.05.2018 №18) було надруковано аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2018 року. У розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту Приморської районної державної адміністрації розміщено звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації під час особистого прийому громадян у приміщенні райдержадміністрації та під час виїзних прийомів громадян на території району надаються безкоштовні юридичні консультації.

Районною державною адміністрацією ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходяться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

Загальний відділ апарату районної державної адміністрації

Звернення

Голова райдержадміністрації
Голови райдержадміністрації

Васильчишиної Вікторії Михайлівни

посилання

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International