Офіційний веб-сайт

календар

«   Листопад 2020   »
Пн 29162330
Вт 3101724 
Ср 4111825 
Чт 5121926 
Пт 6132027 
Сб 7142128 
Нд18152229 

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за І квартал 2018 року

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації з початку 2018 року проведено 3 засідання комісії, на яких заслухано звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2017 рік, в Єлисеївській та Єлизаветівській сільських радах.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. Розпорядженням голови районної державної від 10.09.2015 № 285 затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Графік розміщено на офіційному сайті Приморської районної державної адміністрації, інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та в адмінбудинках органів місцевого самоврядування, оприлюднено в районній газеті «Приморський степ» (№ 41 від 10.10.2015).

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. З початку 2018 року проведено 77 особистих прийомів громадян, з них 53 – у приміщенні райдержадміністрації, та 24 виїзних прийомів в сільських радах району. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації.

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через районну газету «Приморський степ» та офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Згідно із затвердженим графіком за I квартал 2018 року головою, першим заступником голови, заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації проведено 4 прямих «гарячих» телефонних лінії, під час яких отримано дзвінків від громадян не було.

З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міста та району, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району з початку 2018 року перевірено Єлисеївська, Єлизаветівська сільські ради. За результатами перевірок були надіслані довідки для використання у практичній роботі, надані методичні рекомендації та практична допомога органам виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

За I квартал 2018 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 43 звернення , що на 22 звернення менше, ніж за I квартал 2017 року (65 звернень). Серед усіх звернень – 24 на особистому прийомі, 19 письмових звернень (за I квартал 2017 року на особистому прийомі – 53, 12 - письмових звернень, 2 звернення - телефоном). Звернень, які були позитивно вирішені - 23 по іншим зверненням, а саме 20, заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення.

Аналіз звернень громадян свідчить про результативність вжитих заходів у районі, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян. Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання соціального захисту населення, земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки), житлової політики. Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даних питань.
Серед усіх звернень: 5 колективних звернень (за аналогічний період 2017 року – 5 колективних звернень), повторних звернень, як і у I кварталі 2017 року, не було.

Було порушено 45 питань, які стосувалися: соціального захисту населення - 6 (за I квартал 2017 року –10); сім’ї дітей, молоді – 5 (за I квартал 2017 року таких звернень не надходило); комунального господарства – 4 (за I квартал 2017 року звернень - 2); аграрної політики і земельних відносин – 3 (за I квартал 2017 року - 8) та інш.

Реєстрація всіх звернень які надходять до райдержадміністрації проводиться на реєстраційно – контрольних картках програми «ОРТІМА».

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 27 таких звернень проти 66 за аналогічний період 2017 року. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалась: санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій, будівництву та ремонту доріг, вулиць; соціального захисту населення та інш. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2018 року від вищих органів влади повернуто на розгляд в райдержадміністрацію звернень не було. В порівнянні з аналогічним періодом 2017 року їх кількість зменшилася (у І кварталі 2017 року від вищих органів влади повернуто на розгляд 6 звернення). Від обласної державної адміністрації направлено на розгляд 1 звернення (за І квартал 2017 року від обласної державної адміністрації надійшло на розгляд 4 звернення). Від Запорізького обласного контактного центру надійшло на розгляд 8 звернень (у І кварталі 2017 року Запорізького обласного контактного центру надійшло 7 звернень). Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації, або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Згідно з вимогами п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, населення району постійно інформується про стан роботи із зверненнями громадян. В районній газеті «Приморський степ» (від 08.02.2018 № 6) було надруковано аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2017 рік. У розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту Приморської районної державної адміністрації розміщено звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації під час особистого прийому громадян у приміщенні райдержадміністрації та під час виїзних прийомів громадян на території району надаються безкоштовні юридичні консультації.

Районною державною адміністрацією ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходяться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

Загальний відділ апарату районної державної адміністрації

Звернення

Голова райдержадміністрації
Голови райдержадміністрації

Васильчишиної Вікторії Михайлівни

посилання

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International