Офіційний веб-сайт

календар

«   Червень 2018   »
Пн 4111825
Вт 5121926
Ср 6132027
Чт 7142128
Пт18152229
Сб29162330
Нд3101724 

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Робота зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за 9 місяців 2017 року

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації з початку 2017 року проведено 9 засідань комісії на яких заслухано звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2016 рік, за І квартал 2017 року, за І півріччя 2017 року, в управлінні фінансів райдержадміністрації, відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації, у архівному відділі райдержадміністрації, у відділі освіти райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. У зв’язку з кадровими змінами, розпорядженням голови райдержадміністрації від 10.09.2015 № 285 затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Графік розміщено на офіційному сайті Приморської радержадміністрації, інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та в адмінбудинках органів місцевого самоврядування, оприлюднено в районній газеті «Приморський степ» (№ 41 від 10.10.2015).

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. З початку 2017 року проведено 265 особистих прийомів громадян, з них 193 – у приміщенні райдержадміністрації, та 72 виїзних прийомів в сільських радах району. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації.

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через районну газету «Приморський степ» та офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Згідно із затвердженим графіком за 9 місяців 2017 року головою, першим заступником голови, заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації проведено 12 прямих «гарячих» телефонних лінії, під час яких отримано 4 дзвінка.

З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міст та районів, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 10.01.2017 №3 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській районній державній адміністрації», з початку 2017 року перевірено 6 структурних підрозділів та 11 сільських рад: управління фінансів райдержадміністрації, управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, архівний відділ райдержадміністрації, відділ освіти райдержадміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, Партизанська, Інзівська, Борисівська, Банівська, Коларівська, Єлизаветівська, Єлисеївська, Вячеславська, Орлівська, Гюнівська, Юр’ївська сільські ради. За результатами перевірок були надіслані довідки для використання у практичній роботі, надані методичні рекомендації та практична допомога органам виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян.

За 9 місяців 2017 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 180 звернень ( в т.ч. 2 звернення – телефоном), що на 2 звернення більше, ніж за 9 місяців 2016 року (178 звернень). Серед усіх звернень - 158, на особистому прийомі, 22 письмових звернень, 2 звернення – телефоном (за 9 місяців 2016 року на особистому прийомі – 126, 52 - письмових звернень, 2 звернення – телефоном). Звернень, які були позитивно вирішені - 94, по іншим зверненням, а саме 86 заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення.

Аналіз звернень громадян свідчить про результативність вжитих заходів у районі, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян. Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання соціального захисту населення, житлової політики, земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки). Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даного питання.
Серед усіх звернень: 12 колективних звернень (за аналогічний період 2016 року – 21 колективне звернення), повторних звернень, як і за 9 місяців 2016 року, не було.

Було порушено 198 питань, які стосувалися: соціального захисту населення – 43 (за 9 місяців 2016 року –27); житлової політики – 22 (за 9 місяців 2016 року -28); аграрної політики і земельних відносин – 15 (за 9 місяців 2016 року – 30) та інші.
Реєстрація всіх звернень які надходять до райдержадміністрації проводиться на реєстраційно – контрольних картках програми «ОРТІМА».

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 104 таких звернень проти 178 за аналогічний період 2016 року. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалась: соціального захисту населення, виділення земельної ділянки звернення та інш. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2017 року від вищих органів влади повернуто на розгляд в райдержадміністрацію 6 звернень громадян. В порівнянні з аналогічним періодом 2016 року їх кількість збільшилась (за 9 місяців 2017 року від вищих органів влади повернуто на розгляд 3 звернення). Звернення надійшли: від Адміністрації Президента України – 3 звернення, Кабінету Міністрів України – 2 звернення, Генеральної Прокуратури України – 1 звернення. Від обласної державної адміністрації направлено на розгляд 5 звернень (за 9 місяців 2016 року від обласної державної адміністрації надійшло на розгляд 9 звернень). Від Запорізького обласного контактного центру надійшло на розгляд 15 звернень. Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації, або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Згідно з вимогами п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, населення району постійно інформується про стан роботи із зверненнями громадян. В районній газеті «Приморський степ» (від 06.05.2017 №5) було надруковано аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2017 року та від 12.08.2017 № 32 за І півріччя 2017 року. У розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту Приморської районної державної адміністрації розміщено звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації під час особистого прийому громадян у приміщенні райдержадміністрації та під час виїзних прийомів громадян на території району надаються безкоштовні юридичні консультації.

Районною державною адміністрацією ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходяться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

Звернення

Голова райдержадміністрації
Голови райдержадміністрації

Бєлічева Сергія Анатолійовича

Голова райдержадміністрації
Першого заступника голови райдержадміністрації

Смирнова Олексія Валентиновича

Культурні заходи

офіційні сайти держ установ