Офіційний веб-сайт

календар

«   Вересень 2018   »
Пн 3101724
Вт 4111825
Ср 5121926
Чт 6132027
Пт 7142128
Сб18152229
Нд29162330

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за 2016 рік

Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови районної державної адміністрації від 27.02.2008 №236 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації та затвердження її складу», від 25.04.2008 року № 474 «Про затвердження Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації», від 28.09.2011 № 527 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстроване в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 07.10.2011 № 8/263, від 12.10.2011 № 540 «Про затвердження Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Приморської районної державної адміністрації Запорізької області», зареєстроване в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 25.10.2011 №11/266, від 10.09.2015 №285 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації», від 23.10.2015 № 345 «Про затвердження Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку, в Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстроване в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 27.10.2015 № 2/286, від 23.10.2015 № 347 «Про внесення змін до Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстроване в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 27.10.2015 № 2/285.

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації за 2016 рік проведено 14 засідань комісії. На комісії заслухано звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, управлінні фінансів райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, відділі освіти райдержадміністрації, відділі культури райдержадміністрації, звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2015 рік, за I квартал 2016 року, за I півріччя 2016 року, за 9 місяців 2016 року, за 2016 рік в райдержадміністрації.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. У зв’язку з кадровими змінами, розпорядженням голови районної державної від 10.09.2015 №285 затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Графік розміщено на офіційному сайті Приморської районної державної адміністрації, інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та в адмінбудинках органів місцевого самоврядування, оприлюднено в районній газеті «Приморський степ».

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. З початку 2016 року проведено 265 особистих прийомів громадян. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через районну газету «Приморський степ» та офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Згідно із затвердженим графіком з початку 2016 року головою, першим заступником голови, заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації проведено 16 прямих «гарячих» телефонних лінії, під час яких отримано 12 дзвінків.

З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міст та районів, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 11.01.2016 року № 7 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації», за 2016 рік перевірено 12 структурних підрозділів та 15 сільських рад. За результатами перевірок були надіслані довідки для використання у практичній роботі, надані методичні рекомендації та практична допомога органам виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Відповідно до ст.ст. 6,25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18.10. 2001 №992 /2001 «Про Національну програму правової освіти населення», постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1787 «Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів від 29.05.1995 року №366 «Про програму правової освіти населення України», з метою організації та доведення правової політики держави до населення Приморського району прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 24.10.2000 № 247 «Про діяльність районної МКМР з правової освіти населення» та від 14.03.2008 № 297 «Про затвердження складу та Положення районної координаційно – методичної ради з правової освіти населення». Прийнято рішення Приморської районної ради від 20.10.2015 № 7 «Про затвердження Програми з правової освіти населення у Приморському районі на 2015 -2018 роки».

За 2016 рік на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 254 звернення ( в т.ч. 4 звернення – телефоном), що на 38 звернень менше, ніж за 2015 рік (292 звернення). Серед усіх звернень – 182 на особистому прийомі, 68 письмових звернень, 4 звернення – телефоном (за 2015 рік на особистому прийомі – 236 письмових звернень - 56). Звернень, які були позитивно вирішені – 126 по іншим зверненням, а саме 124 заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення.

Аналіз звернень громадян свідчить про результативність вжитих заходів у районі, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян. Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання: земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки), соціального захисту населення (надання державної соціальної допомоги), житлової політики (плати за житло та комунальні послуги (у т.ч. підвищення тарифів, оформлення субсидій), комунального господарства, праці і заробітної плати. Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даного питання.

Серед усіх звернень: 28 колективних звернень (за аналогічний період 2015 року – 21 колективне), повторних звернень не було (за 2015рік – 1 повторне звернення).

Було порушено 264 питання, які стосувалися: аграрної політики і земельних відносин – 39 (за 2015 рік -94); соціального захисту населення - 36 (за 2015 рік –46); житлової політики –33 (за 2015 рік - 19); комунального господарства – 25 (за 2015 рік звернень - 9); праці і заробітної плати –12 (за 2015 рік -8) та ін.

Реєстрація всіх звернень які надходять до райдержадміністрації проводиться на реєстраційно – контрольних картках програми «ОРТІМА».

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, за 2016 рік до районної державної адміністрації надійшло 245 таких звернень проти 115 за 2015 рік. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалась: оформленню субсидії, оплати обов’язкового платежу за послуги газопостачання, електропостачання та водопостачання, виділення земельної ділянки, виплати заробітної плати, роботи підприємства поштового зв’язку, щодо права на пільговий проїзд, про незгоду зі встановленням станції мобільного зв’язку. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

За 2016 рік від вищих органів влади повернуто на розгляд в райдержадміністрацію 7 звернень громадян, що становить 3% від загальної кількості звернень. В порівнянні з 2015 роком їх кількість збільшилась (за 2015 рік від вищих органів влади повернуто на розгляд 3 звернення, або 1 %). Звернення надійшли від Адміністрації Президента України – 6 звернень, Кабінету Міністрів України – 1 звернення. Від обласної державної адміністрації направлено на розгляд 10 звернень, (за 2015 рік від обласної державної адміністрації надійшло на розгляд 9 звернень). Від Запорізького обласного контактного центру надійшло на розгляд 20 звернень, що становить 8% від загальної кількості звернень. Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації, або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.

За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Згідно з вимогами п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, населення району постійно інформується про стан роботи із зверненнями громадян. В районній газеті „Приморський степ” було надруковано аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за I квартал 2016 року, за І півріччя 2016 року. У розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту Приморської районної державної адміністрації розміщено звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації.

З метою надання методичної допомоги та більш чіткої організації роботи щодо розгляду звернень громадян в умовах оновленого законодавства 31 березня 2016 року загальним відділом апарату районної державної адміністрації проведено семінар з міським та сільськими головами, в ході якого вказано на неухильне виконання законодавчої бази щодо роботи із зверненнями громадян.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації під час особистого прийому громадян у приміщенні райдержадміністрації та під час виїзних прийомів громадян на території району надаються безкоштовні юридичні консультації.

Районною державною адміністрацією ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходяться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

Загальний відділ апарату
районної державної адміністрації