Офіційний веб-сайт

календар

«   Грудень 2018   »
Пн 310172431
Вт 4111825 
Ср 5121926 
Чт 6132027 
Пт 7142128 
Сб18152229 
Нд29162330 

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за І квартал 2016 року

Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови районної державної адміністрації від 27.02.2008 №236 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації та затвердження її складу», від 25.04.2008 року № 474 «Про затвердження Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації», від 28.09.2011 № 527 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 07.10.2011 № 8/263, від 12.10.2011 № 540 «Про затвердження Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Приморської районної державної адміністрації Запорізької області», зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 25.10.2011 № 11/266, від 10.09.2015 №285 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації», від 23.10.2015 № 345 «Про затвердження Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку, в Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстрованому в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 27.10.2015 № 2/286, від 23.10.2015 № 347 «Про внесення змін до Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстрованому в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 27.10.2015 № 2/285.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік розглянуто на засіданні колегії райдержадміністрації 30.12.2015 року. За результатами прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 11.01.2016 року № 7 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації».

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації з початку 2016 року проведено 6 засідань комісії

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. У зв’язку з кадровими змінами, розпорядженням голови районної державної від 10.09.2015 №285 затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Графік розміщено на офіційному сайті Приморської районної державної адміністрації, інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та в адмінбудинках органів місцевого самоврядування, оприлюднено в районній газеті «Приморський степ».

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. З початку 2016 року проведено 76 особистих прийомів громадян. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через районну газету «Приморський степ» та офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Згідно із затвердженим графіком за I квартал 2016 року головою, першим заступником голови, заступником голови та керівником апарату райдержадміністрації проведено 4 прямих «гарячих» телефонних лінії, під час яких отримано 3 дзвінка.

З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міст та районів, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.

Згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 11.01.2016 року № 7 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації», з початку 2016 року перевірено2 структурні підрозділи та 2 сільські ради. За результатами перевірок надані методичні рекомендації та практична допомога органам виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Відповідно до ст.ст. 6,25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18.10. 2001 №992 /2001 «Про Національну програму правової освіти населення», постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1787 «Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів від 29.05.1995 року №366 «Про програму правової освіти населення України», з метою організації та доведення правової політики держави до населення Приморського району прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 24.10.2000 № 247 «Про діяльність районної МКМР з правової освіти населення» та від 14.03.2008 № 297 «Про затвердження складу та Положення районної координаційно – методичної ради з правової освіти населення». Прийнято рішення Приморської районної ради від 20.10.2015 № 7 «Про затвердження Програми з правової освіти населення у Приморському районі на 2015 -2018 роки».

Проводиться робота Приморською районною міжвідомчою координаційно – методичною радою з питань правової освіти населення. З початку 2016 року проведено 1 засідання, під час якого було розглянуто 3 питання:
1. Аналіз виконання програми правової освіти населення Приморського району 2009-2014 років у 2015 році;
2. Щодо проведення районного конкурсу «Кращий правознавець»;
3. Щодо підсумків роботи Приморської районної міжвідомчої координаційно – методичної ради у 2015 році з виконання Національної програми правової освіти населення.
В районному управлінні юстиції вже декілька років працює громадська приймальня, де населення району одержує безкоштовну юридичну допомогу. Протягом І кварталу 2016 року прийнято 44 громадянина.

За I квартал 2016 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 84 звернення ( в т.ч. 2 звернення – телефоном), що на 36 звернень більше, ніж за I квартал 2015 року (48 звернень). Серед усіх звернень - 38 на особистому прийомі, 44 - письмових звернень, 2 звернення – телефоном (за I квартал 2015 року на особистому прийомі – 39 звернень, письмових звернень - 9). Звернень, які були позитивно вирішені - 24, по іншим зверненням, а саме 58, заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення.

Аналіз звернень громадян свідчить про результативність вжитих заходів у районі, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян. Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання соціального захисту населення (надання державної соціальної допомоги, субсидій), земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки), житлової політики. Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даного питання.

Серед усіх звернень: 8 колективних звернень (за аналогічний період 2015 року – 2 колективних звернення), повторних звернень, як і у I кварталі 2015року, не було.

Було порушено 86 питань, які стосувалися: соціального захисту населення - 14 (за I квартал 2015 року –13); аграрної політики і земельних відносин – 12 (за I квартал 2015 року -6); житлової політики – 10 (за I квартал 2015 року -3); праці і заробітної плати – 9 (за I квартал 2015 року -1); комунального господарства – 5 (за I квартал 2015 року звернень - 3) та інш.

Реєстрація всіх звернень які надходять до райдержадміністрації проводиться на реєстраційно – контрольних картках програми «ОРТІМА».

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898«Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 65 таких звернень проти 14 за аналогічний період 2015 року. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалась: оформленню субсидії - 54 ,оплати обов’язкового платежу за послуги газопостачання, електропостачання та водопостачання - 4 звернення, виділення земельної ділянки – 3 звернення, виплати заробітної плати – 1 звернення, роботи підприємства поштового зв’язку – 1 звернення, щодо права на пільговий проїзд – 1 звернення, про незгоду зі встановленням станції мобільного зв’язку – 1 звернення. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2016 року від вищих органів влади повернуто на розгляд в райдержадміністрацію 2 звернення громадян. В порівнянні з аналогічним періодом 2015 року їх кількість не змінилась. Звернення надійшли від Адміністрації Президента України. Від обласної державної адміністрації направлено на розгляд 7 звернень (за 2015 рік від обласної державної адміністрації надійшло на розгляд 4 звернення). Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації, або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.
Районна державна адміністрація постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міст та районів, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.
З метою надання методичної допомоги та більш чіткої організації роботи щодо розгляду звернень громадян в умовах оновленого законодавства 31 березня поточного року загальним відділом апарату районної державної адміністрації проведено семінар з головами міськсільрад, в ході якого вказано на неухильне виконання законодавчої бази щодо роботи із зверненнями громадян.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації під час особистого прийому громадян у приміщенні райдержадміністрації та під час виїзних прийомів громадян на території району надаються безкоштовні юридичні консультації.
Районною державною адміністрацією ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходяться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

Загальний відділ апарату
районної державної адміністрації

Звернення

Голова райдержадміністрації
Голови райдержадміністрації

Бєлічева Сергія Анатолійовича

Голова райдержадміністрації
Першого заступника голови райдержадміністрації

Смирнова Олексія Валентиновича

Культурні заходи

офіційні сайти держ установ

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International