Офіційний веб-сайт

календар

«   Січень 2018   »
Пн18152229
Вт29162330
Ср310172431
Чт4111825 
Пт5121926 
Сб6132027 
Нд7142128 

пошук

офіційні сайти району

Довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян в Приморській райдержадміністрації за 9 місяців 2015 року

Робота із зверненнями громадян проводиться згідно Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпоряджень голови районної державної адміністрації від 27.02.2008 №236 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації та затвердження її складу», від 25.04.2008 року № 474 «Про затвердження Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові Приморської районної державної адміністрації», від 28.09.2011 № 527 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Приморській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 07.10.2011 № 8/263, від 12.10.2011 № 540 «Про затвердження Порядку проведення особистих прийомів громадян та Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Приморської районної державної адміністрації Запорізької області», зареєстровано в Приморському районному управлінні юстиції Запорізької області 25.10.2011 № 11/266, від 10.09.2015 №285 «Про затвердження графіків особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації».

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 5 місяців 2015 року розглянуто під час засідання колегії районної державної адміністрації 06.07.2014 року. За результатами прийнято розпорядження голови районної державної адміністрації від 24.07.2015 року № 235 «Про хід виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в Приморській райдержадміністрації за І півріччя 2015 року».

Згідно із вимогами ч. 2 ст. 3 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, яку очолює голова райдержадміністрації. Згідно із квартальними планами роботи постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації, з початку 2015 року проведено 9 засідань комісії. На засіданнях комісії заслухано звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації, управлінні фінансів райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, відділі освіти райдержадміністрації, відділі культури райдержадміністрації, відділі охорони здоров’я , відділі містобудування, архітектури та житлово –комунального господарства райдержадміністрації , звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2014 рік, за I квартал 2015 року, за I півріччя 2015 року в райдержадміністрації. Також на засіданнях комісії розглядались звернення: громадянина Ганєва П.Ф. щодо порушень прав родини заявника (на думку заявника) посадовцями районної державної адміністрації та відділу Держземагенства у Приморському районі, та скарга Ганєва П.Ф. на некомпетентні дії та бездіяльність, на думку заявника, посадових осіб Приморської РДА, які виїжджали в сел.. Набережне з метою розгляду звернення заявника від 23.06.2014 року, громадянина Хилай М.В. щодо розвитку ТОВ Пегматит на території Приморського району, громадянина Ганєва П.Ф. до обласної державної адміністрації та районної державної адміністрації щодо некомпетентних дій та бездіяльності посадових осіб районної державної адміністрації, Приморського РВ ГУМВС України, прокуратури Приморського району (на думку заявника) під час вирішення питання виділення земельної ділянки Ганєву П.Ф., громадянина Сальникова А.Г. . до районної державної адміністрації на неправомірні дії посадових осіб Приморської міської ради щодо порушення прав та інтересів заявника та вирішення земельного питання.

Звітування керівників структурних підрозділів та голів міської та сільських рад проводиться відповідно графіку звітування управлінь, відділів, структурних підрозділів з питань організації роботи зі зверненнями громадян, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 06.01.2015 року № 5 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації». З початку 2015 року начальники управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, управління фінансів райдержадміністрації, управління соціального захисту населення, відділу освіти, відділу культури, відділу охорони здоров’я , відділу містобудування, архітектури та житлово –комунального господарства районної державної адміністрації, голови Преславської, Мануйлівської, Єлизаветівської, Єлисеївської, Орлівської, Вячеславської, Коларівської сільських рад звітували голові районної державної адміністрації з даного питання.

В районній державній адміністрації налагоджена система проведення прийомів громадян. Голова районної державної адміністрації та його заступники велику увагу приділяють безпосередньому спілкуванню з мешканцями району під час проведення особистих та виїзних прийомів, що в свою чергу суттєво впливає на зменшення кількості звернень громадян до органів влади вищого рівня та має позитивний вплив на суспільно-політичну ситуацію в районі.. У зв’язку з кадровими змінами, розпорядженням голови районної державної адміністрації від 10.09.2015 №285 затверджено графік особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації. Графік розміщено на офіційному сайті Приморської районної державної адміністрації, інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та в адмінбудинках органів місцевого самоврядування, направлено для оприлюднення в районній газеті «Приморський степ».

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджуються щомісячно. З початку 2015 року проведено 185 особистих прийомів громадян, з них 133 – у приміщенні райдержадміністрації, та 52 виїзних прийомів в сільських радах району. Випадків перенесення або відміни проведення особистих прийомів громадян не було. Прийоми громадян у випадку відсутності голови райдержадміністрації, проводяться одним із заступників голови, який на той час виконує обов’язки голови районної державної адміністрації.

Районна державна адміністрація інформує населення району про проведення «прямих гарячих» телефонних ліній через районну газету «Приморський степ» та офіційний сайт Приморської районної державної адміністрації. Згідно із затвердженим графіком за 9 місяців 2015 року головою, заступниками голови та керівником апарату райдержадміністрації проведено 10 прямих «гарячих» телефонних лінії, під час яких отримано 8 дзвінків.

Телефон довіри запроваджено в райдержадміністрації з 14.02.2009 року, чергове оголошення щодо його функціонування опубліковано в газеті «Приморський степ», а також розміщено на офіційному сайті Приморської районної державної адміністрації, на інформаційних стендах в приміщенні райдержадміністрації та адмінбудинках органів місцевого самоврядування. Реєстрація звернень проводиться в відповідному журналі. Протягом звітного періоду дзвінків не надходило.

З початку 2015 року перевірено 8 структурних підрозділів та 12 сільських рад згідно графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації та органах місцевого самоврядування району, затвердженому розпорядженням голови районної державної адміністрації від 06.01.2015 року № 5 «Про стан роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації». За результатами перевірок були надіслані довідки для використання в практичній роботі. Під час перевірок надані методичні рекомендації та практична допомога органам виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.
Відповідно до ст.ст. 6,25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18.10. 2001 №992 /2001 «Про Національну програму правової освіти населення», постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2001 № 1787 «Про внесення змін і доповнень до постанови Кабінету Міністрів від 29.05.1995 року №366 «Про програму правової освіти населення України», з метою організації та доведення правової політики держави до населення Приморського району прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 24.10.2000 № 247 «Про діяльність районної МКМР з правової освіти населення» та від 14.03.2008 № 297 «Про затвердження складу та Положення районної координаційно – методичної ради з правової освіти населення». Прийнято рішення Приморської районної ради від 11.12.2008 № 9 «Про Програму правової освіти населення Приморського району на 2009 -2014 роки».

Проводиться робота Приморською районною міжвідомчою координаційно – методичною радою з питань правової освіти населення. З початку 2015 року проведено 3 засідання, під час якого було розглянуто 14 питань:
1. Аналіз виконання програми правової освіти населення Приморського району 2009-2014 років у 2014 році;
2. Щодо проведення районного конкурсу «Кращий правознавець»;
3. Щодо підсумків роботи Приморської районної міжвідомчої координаційно – методичної ради у 2014 році з виконання Національної програми правової освіти населення.
4. Про підсумки перевірок стану правової освіти у навчальних закладах району.
5. Питання інтеграції біженців та осіб, які потребують додаткового захисту , в українське суспільство.
6. Реформування органів юстиції.
7. Надання допомоги постраждалим від терористичних актів.
8. Про розповсюдження позитивного досвіду у дитячих дошкільних закладах району.
9. Про проведення тижня правових знань у жовтні 2015 року.
10. Про участь у проведенні Всеукраїнського тижня права.
11. Про розповсюдження позитивного досвіду серед навчальних закладів району.
12. Питання злочинності серед неповнолітніх. Правоосвітня робота серед неповнолітніх, які схильні до правопорушень.
13. Щодо організації та проведення право освітніх заходів до дня юриста.
14. Захист прав національних меншин.

В районному управлінні юстиції вже декілька років працює громадська приймальня, де населення району одержує безкоштовну юридичну допомогу. З початку 2015 року прийнято 188 громадян.

Станом на 01 жовтня 2015 року на адресу Приморської райдержадміністрації надійшло 224 звернення , що на 73 звернення більше, ніж за 9 місяців 2014 року (151 звернень). Серед усіх звернень – 187, або 83 % на особистому прийомі, письмових звернень - 37 , або 17 % (за 9 місяців 2014 року на особистому прийомі – 90 звернень, або 59%; письмових звернень –61, або 41 %). Звернень, які були позитивно вирішені - 56, або 25%, по іншим зверненням, а саме 168 , або 75 %, заявникам надані обґрунтовані відповіді з роз’ясненнями щодо шляхів їх вирішення.

Аналіз звернень громадян свідчить про результативність вжитих заходів у районі, спрямованих на забезпечення задоволення законних прав та інтересів громадян. Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району перед керівництвом райдержадміністрації, є питання земельних відносин (оформлення документації на земельні ділянки), соціального захисту населення (надання державної соціальної допомоги, субсидій). Громадянам надавались відповідні роз’яснення щодо вирішення даного питання.

Серед усіх звернень: 19 колективних, або 8 % (за аналогічний період 2014 року – 22 колективних звернення, або 14%), повторних звернень 1, як і за 9 місяців 2014року.

Було порушено 235 питань, які стосувалися: аграрної політики і земельних відносин – 84, або 35 % (за 9 місяців 2014 року -17, або 11%), соціального захисту населення - 45, або 19% (за 9 місяців 2014 року -33, або 21%), житлової політики – 18, або 7% (за 9 місяців 2014 року - 23, або 14%), комунального господарства – 8, або 3% (за 9 місяців 2014 року - 7, або 4%) та інш.

Реєстрація всіх звернень, які надходять до райдержадміністрації, проводиться на реєстраційно – контрольних картках програми «ОРТІМА».

Районною державною адміністрацією були опрацьовані та у визначені строки надані відповіді на усі звернення громадян, що надійшли до урядової телефонної лінії, яка діє на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №898«Про взаємодію органів виконавчої влади та Державної установи «Урядовий контактний центр». Так, з початку 2015 року до районної державної адміністрації надійшло 54 таких звернення проти 23 за аналогічний період 2014 року. Переважна кількість звернень на урядову гарячу лінію стосувалась: оформленню субсидії -21 звернення, виділення земельних ділянок та розрахунки за здані в оренду земельні частки (паї) – 11 звернень, забезпечення гуманітарною допомогою внутрішньо переміщеним особам – 8 звернень, надання якісної послуги електропостачання -5 звернень, роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування – 4 звернення, виплати заробітної плати – 3 звернення, надання матеріальної допомоги – 2 звернення, освіти та виховання дітей - 2 звернення, надання якісної послуги водопостачання -1 звернення, податкова політика - 1. Всі вони своєчасно розглянуті і за результатами заявники поінформовані.

З початку 2015 року від вищих органів влади повернуто на розгляд в райдержадміністрацію 3 звернення громадян, що становить 1 % від загальної кількості звернень. В порівнянні з аналогічним періодом 2014 року їх кількість збільшилась (за 9 місяців 2014 року від вищих органів влади надійшло на розгляд 2 звернення). Звернення надійшли від Верховної Ради України – 2, Міністерства юстиції України-1. Від обласної державної адміністрації направлено на розгляд 8 звернень, що становить 3% від загальної кількості звернень (за 9 місяців 2014 року від обласної державної адміністрації надійшло на розгляд 9 звернень, або 1 % від загальної кількості звернень). Усі звернення ретельно розглядаються, жодного питання не залишається без відповіді.

На питання, порушені заявниками, які не відносяться до компетенції райдержадміністрації, або не можуть бути вирішені позитивно в рамках чинного законодавства, надаються обґрунтовані відповіді з роз’ясненням щодо шляхів їх вирішення.

Для широкого висвітлення роботи зі зверненнями громадян налагоджено співпрацю райдержадміністрації із засобами масової інформації За підсумками роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки. Згідно з вимогами п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008, населення району постійно інформується про стан роботи із зверненнями громадян. В районній газеті „Приморський степ” (від 07.03.2015 №10) було надруковано аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за 2014 рік, за I квартал 2015 року(від 20.06.2015№ 25). Крім цього, у розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту районної державної адміністрації розміщено звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації.

Ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району. Так, на виконання Указу Президента України від 01.08.2002 № 683/2002 “Про додаткові заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності органів державної влади”, постанов Кабінету Міністрів України від 29.08.2002 № 1302 “Про заходи щодо подальшого забезпечення відкритості у діяльності органів виконавчої влади”, від 04.01.2002 № 3 “Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади” забезпечено функціонування веб – сайту Приморської районної державної адміністрації. У розділі «Звернення громадян» офіційного веб – сайту районної державної адміністрації розміщено графіки особистого прийому керівництвом райдержадміністрації, нормативно – правові документи з питань звернень громадян, звіти про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації. Крім цього, на виконання пункту 8 статті 2 Указу Президента України від 5 травня 2011 року №547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» забезпечено оприлюднення в офіційних виданнях, на інформаційних стендах, в інший прийнятний для громадян спосіб інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Районна державна адміністрація постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи із зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. З метою вивчення громадської думки та оперативного реагування на невідкладні проблеми жителів міст та районів, діє телефон довіри, але протягом звітного періоду дзвінків від громадян з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади не надходило.
Юридичним відділом апарату райдержадміністрації під час особистого прийому громадян у приміщенні райдержадміністрації та під час виїзних прийомів громадян на території району надаються безкоштовні юридичні консультації.
Районною державною адміністрацією ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності районної державної адміністрації з питань соціального та економічного розвитку району.

Стан виконавської дисципліни, в т.ч. у структурних підрозділах райдержадміністрації знаходяться на постійному контролі. Порушень термінів розгляду письмових звернень громадян не було.

З метою підвищення рівня кваліфікації в роботі зі зверненнями громадян начальник загального відділу апарату районної державної адміністрації 27 квітня 2015 року прийняла участь у тематичному короткостроковому семінарі «Актуальні питання реалізації права громадян на звернення та доступ до публічної інформації» у Запорізькому центрі перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій.

З метою надання методичної допомоги посадовим особам, на яких покладені обов’язки по роботі зі зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації та більш чіткої організації роботи щодо розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства 27 травня поточного року загальним відділом апарату районної державної адміністрації проведено семінар з начальниками структурних підрозділів районних державних адміністрацій та відповідальними за роботу із зверненнями громадян, в ході якого вказано на неухильне виконання законодавчої бази щодо роботи із зверненнями громадян.

Враховуючи усе вищенаведене, з метою поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян, у Приморській районній державній адміністрації постійно ведеться пошук шляхів поліпшення системи ефективної роботи по вирішенню проблем населення, з якими громадяни звертаються до органів виконавчої влади. В подальшій роботі передбачається вжиття додаткових заходів з метою посилення контролю за виконанням Закону України «Про звернення громадян». Найважливішими завданнями райдержадміністрації при розгляді звернень є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у вирішенні проблем. В цьому напрямку райдержадміністрація працюватиме й надалі.
Питання роботи зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних питань діяльності Приморської районної державної адміністрації і знаходиться на постійному контролі голови районної державної адміністрації.